مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از تکمیل و بهره برداری خط انتقال و تجهیز چاه آب شهرکهای صنعتی کاشمر ، کاویان و مشهد ۵ به مناسبت هفته پدافند غیر عامل خبر داد.

بهره برداری از ۳ پروژه آبرسانی به شهرک های صنعتی کاشمر ،کاویان و مشهد۵

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از   شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ، رضا شجاعی در حاشیه بازدید از شهرکهای صنعتی محور شرق استان اظهار داشت : پروژه‌های زیرساختی و آبرسانی در شهرک‌های صنعتی این استان از اولویت اجرایی بالایی برخوردار بوده و تأمین، انتقال و تکمیل این پروژه‌ها با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده صورت می‌پذیرد.
وی افزود :  این پروژه ها درمجموع با هزینه‌ای حدوداً بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال با اجرا و تکمیل خط انتقال آب به طول تقریبی ۱۰ کیلومتر و تجهیز دو حلقه چاه آب  شهرکهای صنعتی مشهد ۵ و فاز توسعه  کاویان و کاشمر به انجام رسید.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی اضافه کرد : هفته پدافند غیر عامل فرصت ارزشمندی برای فرهنگ سازی و ترویج گفتمان این رویکرد در سال جهش تولید برای مدیران و کارکنان واحدهای مستقر در شهرکهای و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی است که این مهم با برگزاری دوره های آموزشی، رزمایش ها و برنامه های مختلف فرهنگی و توسعه صنعتی صورت خواهد پذیرفت.
وی ادامه داد : سامانه یکپارچه مدیریت کیفیت در طراحی و نظارت، اجرا و تأمین آب،  همگام با آخرین فنآوری و استانداردهای جهانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام می‌شود .
رضا شجاعی با تأکید بر کیفیت و کمیت در اجرای پروژه‌های فنی و سرعت در انجام کارها بیان کرد: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه‌گذاران برای احداث و راه اندازی واحدهای تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی است.
وی خاطر نشان کرد: امسال نیز طرح‌های مختلف عمرانی پیش‌بینی شده است که با مدنظرقراردادن رعایت الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل در کلیه طرح ها، پروژه ها، زیرساخت ها و رعایت اولویت‌ها و ضرورت‌های موجود در شهرکها و نواحی صنعتی با سرعت و کیفیت بالا اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.