۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
کد خبر: 725491

نصب دوربین در خودرو به علت‌های مختلفی انجام می‌شود. ممکن است شما هم مانند بسیاری از رانندگان دیگر مجبور باشید تا در مکان‌های پر رفت و آمد، خودروی خود را پارک کنید و نگران این مسئله باشید که مبادا آسیبی به خودروی شما وارد شود. در این صورت استفاده از نصب دوربین ثبت وقایع خودرو می‌تواند نگرانی‌های شما را تا حد زیادی کاهش دهد.

دوربین خودرو ؛ محافظ خودرو شما

در حال حاضر دوربین خودرو به یکی از وسایلی تبدیل شده است که استفاده از آن در خودروها افزایش یافته است.

همچنین در نظر بگیرید که یکی از خطراتی که همواره رانندگان را در جاده‌ها تهدید می‌کند، تصادف است. طبیعتاً زمانی که حادثه‌ای رخ می‌دهد، دو طرف تصادف بر سر اینکه طرف مقابل بی‌احتیاطی کرده است، با یکدیگر به مشاجره می‌پردازند و گاهاً حضور پلیس در صحنه نیز ممکن است کمکی برای حل مشکل نکند، اما استفاده از دوربین بیسیم خودرو که برای ضبط وقایع در ماشین کار گذاشته می‌شود، می‌تواند مشکلات را تا حد زیادی حل کند. اما آیا واقعاً استفاده از این وسیله ضروری است؟ ما در ادامه‌ی این مقاله به توضیحات بیشتری در این خصوص می‌پردازیم.

چرا باید از دوربین خودرو استفاده کنیم؟!
امروزه نصب دوربین در خودرو شاید به یک عمل فراگیر تبدیل شده باشد؛ چرا که تا چشم کار می‌کند، وجود ویدئوهای مختلف در فضاهای مجازی است که اکثر آنها فیلم‌های ضبط شده‌ای است که از داخل خودرو گرفته شده است. با این حال احتمالاً برای موارد زیر نصب دوربین در خورو بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد:

به ثبت رساندن لحظه‌های دلخواه
شاید علاقه داشته باشید که لحظات خوب خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و با توجه به اینکه نرم افزارهای متعددی در شبکه‌های مجازی برای این امر وجود دارد، خواهان آن باشید که حتماً از یک دوربین خودرو استفاده کنید. قطعاً نمایش منظره‌های اطراف بوسیله‌ی دوربینی که در خودرو نصب شده است کار عاقلانه‌تری نسبت به گرفتن دوربین در دست و ضبط کردن فیلم است. لذا اگر قصد دارید مانند بسیاری از افراد، اطرافیان خود را در لحظه‌های خوب خود سهیم کنید، حتماً از یک دوربین ثبت وقایع خودرو استفاده نمایید.

استفاده از دوربین بیسیم در داخل خودرو
بسیاری از رانندگان که در شغل شریف تاکسی‌رانی به خدمت مشغولند، نیاز به یک دوربین خودرو خواهند داشت تا از مشکلاتی که ممکن است سد راه‌شان قرار بگیرد، در امان باشند. فرض کنید مسافری را سوار کرده‌ و بعد از اتمام کارتان متوجه شده‌اید که وسیله‌ای در ماشین‌تان جا مانده است که متعلق به یکی از مسافران است. در اینجا می‌توانید از دوربین خودرو کمک بگیرید تا متوجه شوید که وسلیه‌ی جا مانده برای کدامیک از مسافرین است.

از این دست مشکلات به کرات در خودروها پیش می‌آید که راه‌حل آن نصب یک دوربین در خودرو خواهد بود. البته با نصب دوربین کنترل کامل کابین خودروی خود را در زمان‌هایی که حتی در خودرو حضور ندارید را نیز خواهید داشت.

دوربین برای دنده عقب
اگر چه در بعضی از خودروها دوربین مناسبی برای دنده عقب وجود دارد، اما برای بسیاری از خودروها چنین امکانی در نظر گرفته نشده است. لذا برای اینکه رانندگی ایمن‌تری در هنگام دنده عقب داشته باشید توصیه به استفاده از یک دوربین ثبت وقایع خودرو را داریم.

ویژگی‌های یک دوربین خودروی مناسب

دوربین ثبت وقایع خودرو

دوربینی که برای نصب در خودرو انتخاب می‌شود باید دارای یک‌سری شرایط اولیه باشد، تا بتواند برای مدت‌ها به خوبی کار کند. اگر در حال حاضر می‌خواهید برای کابین خودروی خود یک دوربین بیسیم یا دوربین از هر نوع دیگری تهیه کنید، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • از برند معروفی باشد تا کیفیت فیلم‌های ضبط شده قابل قبول باشد و در صورت بروز و وقوع هرگونه جرم و مشکلی، تصاویر افراد خاطی، به وضوح قابل تشخیص باشد.

  • دوربین خودرو باید قابلیت دید در شب را به خوبی داشته باشد؛ چرا که بسیاری از جرم‌ها در زمان شب و در محیط‌های تاریک اتفاق می‌افتد.

  • دوربین خودرو بایستی حافظه مناسبی داشته باشد تا بتواند به صورت مداوم و در زمان‌های طولانی، قابلیت فیلم گرفتن داشته باشد.

  • دوربین بیسیم خوب است که قابلیت اتصال به وای فای را داشته باشد. (به گوشی متصل شود).

  • و همچنین دارای قابلیت پارکینگ مود باشد؛ قابلیتی که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

قابلیت پارکینگ مود در دوربین خودرو چیست؟!
این قابلیت برای مکان‌های شلوغ است یا حتی در پارکینگ‌های عمومی نیز می‌توان از امکان پارکینگ مود استفاده کرد. در واقع به محض اینکه خودرو را پارک کنید، دوربین خودرو شروع به فیلمبرداری کرده و حتی تا نیم ساعت بعد از خاموش شدن هم امکان فیلمبرداری را خواهد داشت.

در نظر داشته باشید که اگر دوربین ثبت وقایع خودرو در حال آماده باش باشد، با کوچکترین ضربه شروع به فیلمبرداری خواهد کرد که این موضوع از جذاب‌ترین ویژگی‌های نصب دوربین در خودرو است.

قیمت دوربین خودرو

دوربین ماشین

طبیعتاً یکی از دغدغه‌های افراد در هنگام خرید وسایل خودرو، قیمت آنهاست. دوربین‌های خودرو نیز با توجه به امکانات و کیفیت ساختی که دارند، در قیمت‌های متفاوتی طبقه بندی می‌شوند. از جمله مواردی که می‌تواند در قیمت‌گذاری دوربین خودرو مانند دوربین بیسیم تأثیرگذار باشد، می‌توان به موارد مختلفی مانند نام برند، حافظه‌ی داخلی و تعدد امکانات آن اشاره کرد.

در واقع هر راننده باید بسته به شرایطی که دارد، اقدام به انتخاب نوع دلخواه دوربین خودرو کند. لذا اگر قصد دارید از چنین امکانی استفاده کنید ابتدا در نظر بگیرید که چه انتظاراتی را از یک دوربین ماشین دارید و بعد به سراغ خرید آن بروید.

از کجا خرید دوربین خودرو انجام دهیم
برای تهیه دوربین ثبت وقایع خودرو یا همان دوربین بیسیم، ابتدا باید به مرجعی مطمئن مراجعه کنید و پس از کسب اطلاع از تمامی شرایط فروش این محصول، اقدام به خرید نمایید. از جمله فروشگاه‌های اینترنتی که از سال 1389 مشغول به خدمت‌رسانی به مردم در این زمینه است، می‌توان به فروشگاه اینترنتی معتبر دوربین مارکت (doorbinmarket.com) اشاره کرد.

این فروشگاه به صورت کاملاً تخصصی به فروش انواع دوربین ماشین مشغول است که از جمله می‌توان به دوربین‌های مداربسته اقتصادی، بی‌سیم، آی پی، انواع دزدگیر و همچنین ردیاب خودرو اشاره کرد.

پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که قصد خرید از این مجموعه را دارید، حتماً در ابتدا به سراغ مشاوران این تیم رفته و پس از کسب اطلاع از شرایط موجود، درخواست ثبت سفارش دوربین خودرو را داشته باشید. شما عزیزان می‌توانید با ورود به سایت دوربین مارکت و با دریافت شماره تماس‌های موجود در آن، ارتباط تلفنی بسیار با کیفیت از لحاظ فنی را با مشاوران تیم دوربین مارکت داشته باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسدی ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    0 0
    با توجه به ناامنی هایی که جدیدا به وجود اومده خرید دوربین مداربسته برای همه خونه ها واجب شده
  • javadi ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 0
    thanks for good website