بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه خراسان در بیانیه ای از مجامع حقوقی و قانونی خصوصا وزارت امور خارجه خواست که طبق قوانین بین المللی قاطعانه با هتک حرمت به پیامبر اعظم(ص) برخورد کنند.

برخورد قاطعانه وزارت خارجه با هتک حرمت به پیامبر اعظم(ص)

به گزارش قدس آنلاین، بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه خراسان در بیانیه ای هتک حرمت به ساحت پیامبر اعظم(ص) را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ، هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَی وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ(صف ۸-۹)

مقام‌ معظم رهبری:(مدظله العالی)
«نام مقدس پیامبر ـ صلی اللّه علیه وآله وسلم یکی از پرجاذبه ترین پدیده های اسلامی برای کلیه مسلمانان عالم است؛ چون مسأله، مسأله عاطفه و ایمان با هم است. لذاقوت عملکرد این یاد و این نام برای صحنه های مربوط به مسلمین، از بسیاری از پدیده های دیگر اسلامی که فقط بر ایمان متکی است و عواطف در آن نقش ندارد، بیشتر است».

حرکت بی شرمانه و ضد انسانی و هتاکانه در اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام(ص) و کتاب مقدس و آسمانی قرآن کریم توسط نشریه فرانسوی شارلی ابدو و حمایت نابخردانه دولت و در راس آن رئیس جمهور خبیث فرانسه، فضای منفوری را ایجاد کرد و هر صاحب دردی را بر آن می دارد تا به روشنگری پرداخته و این اقدامات اهانت آمیز و رذیلانه را سم زدایی و محکوم کند.

اساتید و نخبگان بسیجی حوزه علمیه خراسان، ضمن ابراز انزجار از این اقدام جاهلانه و بی منطق و محکوم‌نمودن آن، از آزادی خواهان و پیروان ادیان الهی و همه انسان های بصیر جهان خصوصا اساتید و نخبگان انتظار داریم تا با محکومیت این اقدامات سخیفانه در پوشش آزادی بیان، با روشنگری و آگاهی بخشی، اقدامات مقتضی در جلوگیری از تکرار این اقدامات شنیع را انجام دهند.

همچنین از مجامع حقوقی و قانونی خصوصا وزارت محترم امور خارجه انتظار می رود، طبق قوانین بین المللی با این اقدامات موهن، قاطعانه برخورد کنند.

والعاقبه للمتقین

منبع:مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.