سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در دیدار با مدیر ،روسا و کارشناسان مدیریت شهرستان مشهد گفت: اولویت اول این اداره رسیدگی به مشکلات مردم و پاسخگویی صحیح به ارباب رجوع است.

 رسیدگی به مشکلات مردم و پاسخگویی صحیح به ارباب رجوع اولویت اول کار و تعاون خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کار و تعاون خراسان رضوی، در این جلسه حمید رضاپناه ضمن تشکر از زحمات و تلاش های همکاران مدیریت شهرستان مشهد طی سخنانی اظهار کرد:خرسندم از اینکه توفیقی حاصل شد تا در جوار بارگاه امام هشتم علیه السلام خدمت گزار مردم عزیز استان باشیم و قطعاً با همکاری و همراهی شما شاهد افزایش خدمات و رضایت مندی مراجعین  خواهیم بود.

وی در ادامه با تاکید بر رسیدگی و حل مشکلات مردم افزود:این مدیریت به لحاظ حجم ارائه خدمات بیشترین مراجعه کننده را در سطح شهرستان دارا می باشد و به نوعی می توان گفت کلیه اقشار از خدمات این مدیریت بهره مند می شوند به همین دلیل اولویت اول ما رسیدگی به مشکلات آنها خواهد بود و ما وظیفه داریم پاسخگویی صحیح و درست به ارباب رجوع را مد نظر قرار داده و با تمام توان و بهره گیری از ظرفیت های موجود در راستای پیشبرد اهداف سازمانی تلاش کنیم.

در خاتمه این دیدار پناه با اشاره به حوزه های مختلف این مدیریت از جمله تعاون، بازرسی کار ، روابط کار،بیمه بیکاری ، اشتغال و ... افزود: ارتقاء فرآیند خدمت رسانی و حفظ کرامت مردم می بایست یکی از مهم‌ترین دغدغه های پرسنل و کارشناسان باشد و اعتقاد داریم استفاده از خرد جمعی ،همفکری و پیشنهادات سازنده و ارائه خدمات شایسته باعث رشد مجموعه خواهد شد و می تواند بسترهای لازم را برای دستیابی به اهداف اداره کل فراهم آورد.

شایان ذکر است در ابتدای جلسه سروری مدیریت تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان مشهد ضمن ارائه گزارش کاملی از آمار و عملکرد این مدیریت در بخش های مختلف و قدردانی از همکاران در مطالبی گفت:همواره در انجام رسالت خطیر خدمت رسانی به مردم و جامعه بزرگ صنعتی، تعاونگران و کارگران عزیز استان آماده خواهیم بود و قطعاً با تلاش همه کارکنان تحقق اهداف و برنامه های پیش بینی شده اداره کل را با اهتمام و جدیت دنبال خواهیم نمود.شایان ذکر اینکه هر یک از روسا و کارشناسان در این جلسه به طرح نقطه نظرات خود پرداخته و در این خصوص مطالبی را بیان داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.