کارگردان مشهدی گفت: وجود رسانه های متعدد مجازی باعث شده است که از صبح تا شب حجم اخبار زیادی به سمت بازدید کنندگان سرازیر بشود واین یعنی انتخاب، یعنی اعتماد.

قدس آنلاین رسانه ای مقید

یاسر حمزه کارگردان مشهدی گفت: مدتهاست که بنا به دلایلی از جمله کمبود کاغذ روزنامه ها جایشان را به رسانه های آنلاین داده اند که البته می شود به این قضیه از دو جنبه نگاه کرد. از یک جهت این تغییرات می تواند خیلی خوب باشد و از جهتی هم می تواند ترسناک باشد چون متاسفانه ممکن است برای برخی از مردم به خاطر نداشتن اطلاعات و سواد کافی از رسانه های مجازی مشکلاتی ایجاد شود.

وی گفت: وجود رسانه های متعدد مجازی باعث شده است که از صبح تا شب حجم اخبار زیادی به سمت بازدید کنندگان سرازیر بشود واین یعنی انتخاب، یعنی اعتماد. باید مخاطب به نوعی هدایت شود که به هر سمت و سویی نرود و بتواند با خیال راحت به خبری که می خواند اعتماد کند و این نمی شود مگر با وجود رسانه ای که باید خود ایجاد اعتماد کند و در درج خبر و انتشار آن صادق باشد و به اصل خبر پایبند باشد. در این میان شاید بشود به قدس آنلاین به خاطر یکسری قیودی که دارد به عنوان یک رسانه مرجع اعتماد کرد. من از اینجا سالروز تاسیس این سایت را به همه دوستاران رسانه های آنلاین تبریک می گویم.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.