گیلان- فرمانده سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه باید از ایجاد فضای چندقطبی در فضای مجازی پرهیز کرد، گفت: باید در فضای رسانه ای در کنار هم باشیم و از دسته بندی رسانه های چپ و راست پرهیز کنیم تا بتوایم برخی مسائل و مشکلات مردم را در این فضا حل کنیم.

رسانه ها برای حل مشکلات کنار هم باشند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه قدس گیلان ، سردار محمد عبدالله پور در نشست هم اندیشی با مدیران کانال های خبری استان گیلان که عصر امروز در حسینیه شاهد و ایثارگر رشت برگزار شد، اظهار کرد: برخی مشکلات برای حل شدن ابتدا باید در رسانه ها مطرح شود و در این مسائل ما غیر از رسانه ها زبان دیگری نداریم.

وی افزود: موضوع فضای مجازی و رسانه در کشور متاسفانه توسط برخی مورد استفاده ابزاری قرار می گیرد، در حالی که می تواند برای حل مسائل و مشکلات مردم مورد استفاده قرار گیرد. نباید تقسیمات نابجای اصولگرا و اصلاح طلب و چپ و راست ما را در فضای مجازی و رسانه ای از هم جدا کند و باید در کنار هم باشیم تا بتوانیم برای حل مسائل گام برداریم.

عبدالله پور تاکید کرد: دشمنان انقلاب درصدد هستند با هر ابزار ممکنی انقلاب را از بین ببرند و برای حفظ انقلاب نیاز به مردان استواری داریم. نسلی که انقلاب کرده است عملا امروز حضور کمی در جریان انقلاب دارد و بدنه نظام روی دوش نسل های جدیدتر است.

وی با بیان اینکه در حوزه رسانه و فضای مجازی از دشمن عقب هستیم، ادامه داد: ۹۹ درصد از امور مبارز در فضای مجازی باید از طریق مردم و بسیج انجام شود. دولت و حاکمیت نمی تواند به تنهایی در حوزه فضای مجازی کاری انجام دهد. متاسفانه امروز جوانان بی پناه در فضای مجازی تحت هجمه دشمن هستند و باید در این حوزه روشنگری کنیم و نوجوانان و جوانان بی پناه در این حوزه را پناه دهیم و کمکشان کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.