گیلان -استاندار گیلان، با تاکید بر اینکه انتظار داریم اطلس سرمایه گذاری گیلان به روز رسانی شود، گفت: ۵۶ پروژه استان در حوزه جهش تولید، نهایی و آماده پرداخت تسهیلات است و بانک‌ها با هماهنگی حوزه اقتصادی استانداری گیلان، حداکثر تا پایان هفته آینده، پرداخت‌ها را آغاز کنند.

اطلس سرمایه‌گذاری گیلان به‌روزرسانی شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان ،ارسلان زارع در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی استان گیلان که با موضوع امضای تفاهم نامه اجرای بیش از ۱۰ هزار طرح اقتصادی، عمرانی، زیربنایی، حمایتی، اجتماعی و بهداشتی با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و استانداری گیلان برگزار شد، با قدردانی از اقدامات انجام شده توسط این ستاد در استان، امضای تفاهم نامه مذکور را مهمترین برنامه و دستور کار جلسه ذکر و خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی به عنوان راهبرد توسعه کشور از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین و ابلاغ شده و دولت نیز متناسب با این راهبرد، برنامه ریزی های لازم را انجام داده است.

زارع، با تاکید بر اینکه انتظار داریم اطلس سرمایه گذاری گیلان به روز رسانی شود، گفت: ۵۶ پروژه استان در حوزه جهش تولید، نهایی و آماده پرداخت تسهیلات است و بانک‌ها با هماهنگی حوزه اقتصادی استانداری گیلان، حداکثر تا پایان هفته آینده، پرداخت‌ها را آغاز کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید با جدیت بکوشیم پروژه های ستاد اجرایی حضرت امام(ره) در گیلان به بهره برداری برسد و شغل‌هایی که از طریق این تفاهم نامه ایجاد می‌شوند، پایدار هستند.

استاندار گیلان گفت: طبق تفاهم نامه؛ پروژه های مختلف با اعتباری افزون بر ۲۵ هزار میلیارد ریال در استان اجرا می شود و با توجه به میزان اشتغال پیش بینی شده با تحقق طرح‌های مذکور و طرح‌های مشابه دیگر، زمینه برای ارتقای سطح معیشت و رفاه مردم استان فراهم می آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.