خرید محمد نادری یک اتفاق ایده آل برای مجموعه مدیریتی استقلال بود تا حدی که هواداران این تیم از ورود این بازیکن که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه‌اش داشت، به شدت استقبال کردند. با قطعی شدن حضور محمد نادری در اردوی استقلال همه منتظر بودند تا او در تمرینات شرکت کند، اما غیبت او ابهاماتی را به دنبال داشت تا مشخص شد علت غیبت وی عدم صدور رضایت نامه وی از سوی باشگاه بلژیکی بود.

پاتک بلژیکی‌ها در انتقال نادری به استقلال

قدس آنلاین: خرید محمد نادری یک اتفاق ایده آل برای مجموعه مدیریتی استقلال بود تا حدی که هواداران این تیم از ورود این بازیکن که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه‌اش داشت، به شدت استقبال کردند. با قطعی شدن حضور محمد نادری در اردوی استقلال همه منتظر بودند تا او در تمرینات شرکت کند، اما غیبت او ابهاماتی را به دنبال داشت تا مشخص شد علت غیبت وی عدم صدور رضایت نامه وی از سوی باشگاه بلژیکی بود.

* درخواست ۲۰۰ هزار یورویی

با رسانه ای شدن این ماجرا مخالفان تیم مدیریت فعلی استقلال با راه‌اندازی جار و جنجال گسترده مدعی شدند که این اتفاق شو رسانه‌ای از سوی مهدی عبدیان و اعضای هیئت مدیره بوده و بعید نیست با وجود درخواست ۲۰۰ هزار یورویی باشگاه بلژیکی انتقال نادری به استقلال منتفی شود.

اما مسئولان باشگاه استقلال مدعی اند که این موضوع به این شکل نیست و مشکل رضایت‌نامه محمد نادری به زودی با مذاکره با باشگاه بلژیکی برطرف خواهد شد، اما حاشیه های پیرامون این اتفاق نشان می‌داد که عده‌ای از مخالفان با استفاده از این مسئله قصد تسویه حساب با تیم مدیریت باشگاه را دارند.

*شکایت بلژیکی‌ها؟

در همین حال برخی رسانه‌ها با نادر بیات، یکی از نزدیکان باشگاه کورتریک بلژیک گفت و گو کردند که وی در این ارتباط مدعی شد: زمانی که قرارداد قرضی نادری با پرسپولیس به پایان رسید، باید به کورتریک بلژیک بازمی‌گشت و آنجا خود را معرفی می‌کرد تا در این رابطه تصمیم‌ گرفته می‌شد. ایشان یک مدیربرنامه‌ای به نام امیرهوشنگ سعادتی داشتند و عملاً ایشان وظیفه داشتند که برنامه‌های او را تنظیم کند. الان با این وضعیت باشگاه کورتریک بلژیک می‌تواند به راحتی شکایت کند. قرار است آقای نادری با آقای سعادتی و باشگاه کورتریک بلژیک صحبت‌های لازم را انجام دهند. در هر صورت با این اتفاق زمینه لازم برای شکایت این باشگاه وجود دارد.

او ادامه داد: بازیکنان فوتبال ایران در این زمینه خیلی بی‌مسئولیت هستند و با این کارها خود را به دردسر می‌اندازند. فکر می‌کنم حدود ۲۰۰ هزار یورو بابت انتقال نادری باید پرداخت شود. رضایت باشگاه بلژیکی باید از طریق مدیربرنامه‌اش ممکن شود. در اروپا وقتی بازیکنی با تیمی قرارداد می‌بندد تا تاریخ پایان قرارداد، ‌ بازیکن حق ندارد جای دیگری برود.

بیات در پایان گفت: زمان نقل و انتقالات بلژیک نیز به پایان رسیده است و با این وجود این بازیکن عملاً متعلق به کورتریک بلژیک است اما در ایران زمان نقل و انتقالات هنوز وجود دارد و باید دید چه مذاکراتی در این رابطه صورت می‌گیرد.

*خوشبینی آبی‌ها

با این وجود مهدی عبدیان در گفت‌وگو اختصاصی با قدس از حل این مشکل در آینده‌ای نزدیک خبر داد و توضیح داد: من بنا ندارم در این رابطه توضیحات زیادی ارائه کنم اما برخلاف جوسازی های صورت گرفته این انتقال با مسئله حادی رو به رو نیست، بلکه به زودی با مذاکره طرفین مشکل برطرف خواهد شد.

عضو هیئت مدیره استقلال در ادامه توضیح داد: برخی افراد چنان با قاطعیت از مسئله انتقال نادری به استقلال سخن می‌گویند که گویا متن کامل قرارداد و شرایط انتقال را در اختیار دارند در صورتی که تنها مسئولان باشگاه و نادری در جریان این اتفاق هستند.

اما نکته مبهمی که در خصوص نادری عنوان شد موضوع رقم قرارداد وی با باشگاه استقلال بود که سبب شد نگرانی زیادی در این رابطه به وجود بیاید، گفته می‌شود رقم قرارداد محمد نادری رقمی حدود ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است که این مسئله با واکنش تند محمود فکری رو به‌رو شده است! البته به گفته عبدیان این رقم گمانه زنی رسانه‌ای است و صحت و سقم ندارد اما چنانچه استقلال این رقم را به نادری پرداخت کرده باشد و حتی با وی توافق کرده باشد باید از این قرارداد به عنوان یک قرارداد جنجالی در فصل بیستم نام برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.