رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام استان را مهم‌ترین وظیفه استاندار جدید دانست و گفت: آقای معتمدیان باید بتواند این پروژه‌ها را بررسی و اولویت‌بندی کند و آن‌هایی را که تا کنون بیش از حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند را به اتمام برساند.

استاندار باید پروژه‌های ناتمام خراسان رضوی را به پایان برساند

به گزارش قدس آنلاین، احسان ارکانی با اشاره به زمان کوتاهی که تا پایان عمر دولت دوازدهم باقی مانده است، اظهار کرد: طبیعتا از آقای معتمدیان، استاندار جدید خراسان‌رضوی، انتظار نمی‌رود که در چنین مدت زمان کوتاهی، اجرای برنامه‌های بلند مدت و میان مدت و پروژه مختلف را در دستور کار خود داشته باشد.  

وی به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام استان را مهم‌ترین وظیفه استاندار جدید خراسان‌رضوی دانست و تصریح کرد: آقای معتمدیان باید بتواند این پروژه‌ها را بررسی و اولویت‌بندی کند و آن‌هایی را که تا کنون بیش از حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند را تمام کند. خصوصا پروژه‌های مربوط به بحث توسعه مثلث اقتصادی که از زمان استانداری آقای رزم‌حسینی مطرح شد، باید هر چه زودتر به اتمام برسند. با بهره‌برداری از این طرح‌ها، ما می‌توانیم شاهد رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان باشیم.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین در بین طرح‌های نیمه تمامی که تا کنون پیشرفت فیزیکی بالایی داشتند، طرح‌هایی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرند که بیشترین تاثیر را در افزایش تولید و رونق اقتصادی دارند، طبیعتا بر اساس شاخصه‌هایی که معاونت اقتصادی استانداری تعریف کرده است، می‌توان طرح‌هایی با چنین تاثیری را، از سایر طرح‌ها متمایز ساخت.  

ارکانی با اشاره به اینکه تمامی استان‌های کشور با چالش‌هایی روبرو هستند، خاطرنشان کرد: برخی از این چالش‌ها ناشی از کم‌تحرکی دولت است که در کل کشور و در بین تمامی استان‌ها مشترک است؛ مانند اوضاع نابسامانی معیشت مردم، مشکلات مربوط به بیکاری و ازدواج جوانان. اما در مورد مشکلات مختص به استان خودمان، می‌توان به مشکلاتی که کرونا برای خراسان‌رضوی به عنوان یک استان زائرپذیر به وجود آورده است اشاره کنیم.  

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به حضور سالانه ۴۰ میلیون زائر در مشهد و در سطح استان افزود: عدم حضور این زائران در چندین ماه اخیر در استان به دلیل شیوع کرونا، لطمه سختی به اقتصاد خراسان‌رضوی زده است. امیدواریم آقای معتمدیان با یک مدیریت خوب بتواند این لطمات را جبران و ضرر و زیان‌هایی که به اصناف وارد شده است را برطرف کند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.