گوشی هوشمند LG Velvet با Snapdragon ۸۴۵ و شارژ وایرلس راه اندازی شد.

عرضه گوشی هوشمند "LG Velvet" آغاز شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، امروز ال جی گوشی هوشمند دو نمایشگری خود را با طراحی چرخاننده به نام LG Wing معرفی کرد. در کنار آن ، این برند کرهای گوشی هوشمند LG Velvet را نیز راه اندازی کرد که اوایل ماه مه سال جاری در کشور مبدأ به نمایش درآمد.

گوشی هوشمند LG Velvet یک میان رده است، این گوشی اکنون در هند عرضه شده و شروع به گسترش در بازارهای مختلف می‌کند و نسخه عرضه شده در این کشور در مقایسه با نمونه کره جنوبی با ویژگی‌های داخلی‌های مختلفی ارائه می شود. LG Velvet با دستگاه هایی مانند OnePlus ۷T ، Galaxy Note ۱۰ Lite ، Vivo X۵۰ ، Mi ۱۰T Pro به رقابت می‌پردازد. بیایید نگاهی به آخرین دستگاه معرفی شده از ال جی بیاندازیم:



مشخصات و ویژگی‌های LG Velvet

برای معرفی مشخصات این گوشی هوشمند میان رده با صفحه نمایش شروع می‌کنیم، LG Velvet از صفحه نمایش ۶.۸ اینچی OLED با رزولوشن FHD + و یک بریدگی حفره‌ای در قسمت جلو صفحه نمایش که جایگاه دوربین سلفی بوده برخوردار است. LG Velvet یک گوشی هوشمند دارای گواهی IP۶۸ و MIL-STD ۸۱۰G است و دستگاه با یک اسکنر اثر انگشت در نمایشگر و بلندگوهای استریو همراه است.

در بخش دوربین ، LG Velvet دارای دوربین‌های عقب سه گانه است که به صورت عمودی و به شکل قطره‌ای روی هم قرار گرفته‌اند. این تنظیمات دوربین شامل یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی ، سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی است. این دستگاه یک دوربین سلفی جلوی ۱۶ مگاپیکسلی را ارائه می‌دهد و این گوشی هوشمند قادر به ضبط فیلم های ۴K است.



از نظر ویژگی های داخلی ، LG Velvet پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ را در خود جای داده است. این گوشی در سطح جهانی با یک نوع Snapdragon ۷۶۵G با قابلیت ۵G نیز عرضه شده است اما احتمالاً این مدل به بازارهای آسیایی راه پیدا نخواهد کرد. SoC با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه است و یک اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی اضافی وجود دارد. این گوشی هوشمند از یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع و همچنین شارژ بی سیم نیرو می گیرد.

قیمت گوشی هوشمند LG Velvet

گوشی هوشمند LG Velvet با قیمت ۵۰۰ دلار (۳۶،۹۹۰ روپیه) ، عرضه و در رنگ های خاکستری ، سبز شفقی ، سیاه و نارنجی ارائه می‌شود. با لوازم جانبی دو صفحه ای ال جی ، هزینه این گوشی هوشمند ۶۷۷ دلار (۴۹،۹۹۰ روپیه) است و فروش LG Velvet از ۳۰ اکتبر آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.