استاندار خراسان شمالی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان برنامه‌وبودجه کشور در راستای جهش تولید استان، گفت: بر اساس سند جهش تولید استان تا پایان سال جاری ۸۱ پروژه با ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

اجرای۸۱ پروژه جهش تولید با ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار تا پایان سال جاری

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در چهاردهمین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، افزود: در این تفاهم‌نامه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان آورده نقدی و غیر نقدی بخش خصوصی و هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مربوط به اعتبارات بخش دولتی مانند تسهیلات بانکی و اعتبارات استانی و ملی است.

وی ادامه داد: تحقق اعتبارات مربوط به تفاهم‌نامه استان با سازمان برنامه‌وبودجه کشور که افزون بر ۵ هزار شغل ایجاد می‌کند، در مسیر درست و برنامه‌ریزی‌شده موجب ارتقا شاخص‌های استان در بخش‌های مختلف می‌شود.

استاندار خراسان شمالی تعیین مهلت برای بخش خصوصی جهت اجرای تعهدات خود در فرآیند اجرای سند جهش تولید استان را الزامی دانست و گفت: در صورت عدم انجام کار طرح‌های دیگری توسط دستگاه‌های اجرایی جایگزین شود.

شجاعی همچنین با تأکید بر اینکه هیچ مرحله‌ای از اجرای پروژه‌های جهش تولید استان بدون برنامه زمان‌بندی نباشد، تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای اجرای تک‌تک طرح‌های جهش تولید بخش‌های خصوصی و دولتی فرآیند اجرا را همراه با برنامه زمان‌بندی تعریف کند و برای ۸۱ طرح جهش تولید ۸۱ پیوست برنامه زمان‌بندی داشته باشیم.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.