مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: آمران سلامت از امروز هفتم آبان ماه به منظور ترغیب شهروندان به استفاده از ماسک در ایستگاه‌های قطار شهری مشهد مستقر شده‌اند.

فعالیت آمران سلامت در مترو مشهد آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، وحید مبین‌مقدم افزود: این اقدام توسط نیروهای داوطلب هلال احمر و در راستای ترغیب شهروندان به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی عملیاتی شده‌ است.
وی ادامه داد: در حال حاضر آمران سلامت در ایستگاه‌های پرتردد شریعتی، بسیج، سیدرضی و کوثر مستقر شده‌اند و در روزهای آینده این طرح در سایر ایستگاه‌ها نیز اجرا خواهد شد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد با تاکید بر الزامی بودن استفاده از ماسک توسط مسافران در این ناوگان گفت: در حال حاضر روزانه حدود ۷۰ هزار نفر توسط ناوگان قطار شهری مشهد جا به ‌جا می‌شوند در حالی که این رقم قبل از شیوع کرونا به بیش از ۲۴۰ هزار نفر می‌رسید.
بر اساس آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۵۸۱ هزار و ۸۲۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۳۴۶ تن از بیماران مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۳ هزار و ۲۹۹ تن رسیده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.