بخشی از یگان‌های تیپ ۳۲۱ متحرک هجومی ارتش، مستقر در شهرستان مرند، برای تقویت دفاعی مرزهای کشورمان، عازم مناطق مرزی شمال غرب شد.

ارتش تیپ ۲۳۱ متحرک هجومی را به مرزهای شمال غربی اعزام کرد

قدس آنلاین:  فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش روز چهارشنبه در یک گفت و گوی خبری با اعلام این مطلب افزود: بخشی از یگان‌های استان با ساختار و سازمان جدید آماده شدند تا در نقاط مرزی مشخص شده حضور پیدا بکنند.

امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو افزود: اگر تهدیدی برای امنیت و آسایش مردم جمهوری اسلامی ایران پیش بیاید، به شدت با آن تهدید برخورد خواهیم کرد.

وی از آمادگی رزمی بسیار بالای نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد و تاکید کرد: دشمنان ما فقط در مورد بخش کوچکی از توان رزمی نیروهای مسلح اطلاعات دارند و این را بدانند که ارتش جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل حاضر به جان فشانی در راه اسلام و کشور است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا با بیان اینکه خط قرمز ارتش، تهدید امنیت و آسایش مردم و تمامیت ارضی کشور است گفت: مردم عزیز کشورمان بدانند که ما ارتشیان فداییان ملت هستیم و دشمنانمان هم بدانند که اگر کوچک‌ترین حرکتی علیه امنیت نظام اسلامی انجام دهند دستشان را قطع خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ما فداییان مردم هستیم، ادامه داد: داوطلب اعزام به مناطق مرزی از بین نیروهای ارتشی آن قدر زیاد بود که ما ناگزیر شدیم تنها بخشی از آنان را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.