۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
کد خبر: 725671

مدیر شبکه بهداشت و درمان درگز گفت: به دلیل شیوع بالای بیماری کرونا از مهرماه، در شهرستان درگز محدودیت‌های ویژه‌ای از هفته گذشته اعمال شده است.

اعمال محدودیت‌های کرونایی در درگز

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا سلیمی با اشاره به اینکه طی نشست‌هایی با حضور کارشناسان متبحر حوزه درمان و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان شهرستانی ممنوعیت فعالیت برای گروه‌های ۲، ۳ و ۴ از پنجشنبه گذشته اعمال شد، اظهار کرد: براین اساس فعالیت مساجد و بقاع متبرکه، آموزشگاه‌ها، سالن‌های ورزشی، استخر، مراکز خرید، مراکز تهیه و توزیع غذا با حضور مشتری، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، مدارس به‌مدت یک هفته در این شهرستان محدود شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان درگز با بیان اینکه اگر وضعیت بحرانی برای این شهرستان ادامه داشته باشد به‌مدت یک هفته دیگر محدودیت‌ها اعمال می‌شود، افزود: تاکنون ۱۲ مرکز و امکنه متخلف که پروتکل‌های بهداشتی را به‌خوبی رعایت نمی‌کردند، پلمب شدند.

وی با اشاره به اینکه ۲ مرکز جامع خدمات سلامت و ۵۷ خانه بهداشت در این شهرستان فعال است، بیان کرد: این شهرستان یک بیمارستان ۹۶ تختخوابی دارد که آی سی یو آن با ۷ تخت در اختیار بیماران کرونایی است و سی سی یو آن تبدیل به آی سی یو شده تا در خدمت سایر بیماران بدحال باشد.

سلیمی گفت: یک بخش ۲۴ تختخوابی نیز در اختیار بیماران کرونایی است، از ابتدای مهرماه ابتلا به کرونا در این شهرستان رشد ۳ برابری داشته است.

منبع:فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.