یزد - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان از بستری شدن بیش از ۸۴۱ بیمارمشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان خبر داد.

آمار بیماران کرونایی بستری در یزد از مرز ۸۰۰  نفر گذشت

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ، ابراهیم سلمانی در گفتگو با خبر نگاران درخصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان اظهارداشت: هم اکنون بیش از ۷۳۱ بیمارمشکوک به کووید ۱۹ دربیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۵۳ نفردر بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

وی افزود : موج سوم کرونا در یزد سیر صعودی داشته و هم اکنون ۱۱۰ بیماردر بخش اورژانس بیمارستان ها منتظر تعیین تکلیف و خالی شدن تخت هستند که با احتساب بیماران در بخش اورژانس و بیمارستان ها تعداد بیماران مشکوک به کرونا در استان به ۸۴۱نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت : در موج اول این بیماری ۱۵درصد بیماران  بستری شده به اکسیژن نیاز داشتند این در حالی است که در موج سوم این بیماری، نیازبیماران به اکسیژن به ۸۵ تا۹۰درصد افزایش یافته است.

وی خاطر نشان ساخت : با توجه به شیوع گسترده این بیماری وعلی رغم تاکید بسیار کادر درمان ، بازهم برخی افراد  به دستورالعمل های بهداشتی توجه نمی کنند وما برای کنترل این بیماری در استان، به همکاری همه مردم نیاز داریم  و افراد از حضور بی مورد  درشهرخودداری کرده و با در خانه ماندن یاری گر کادر درمان باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.