٣٥ پروژه شهری حوزه‌های مختلف زیرساختی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی با هزینه کرد ١٢ هزار میلیارد ریال در منطقه ثامن مشهد به بهره‌برداری رسید.

۳۵ پروژه شهری در مشهد به بهره‌برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین، شهردار مشهد امروز  در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شد گفت: از ابتدای فعالیت در حوزه مدیریت شهری، تمرکز خود را بر کار قرار دادیم و در زمانه ای که حواشی چونان مانعی برای کار است از کنار آنها عبور نمودیم چون اهل حاشیه نیستیم.

محمدرضا کلایی افزود: در بافت پیرامونی حرم مطهر امام رضا(ع) نیز رویکرد، تکمیل زیرساختها بود و اقدامات خوبی در این خصوص صورت گرفت.

وی ادامه داد: در بافت اطراف حرم مطهر رضوی عملکرد مدیریت شهری قابل دفاع است و اجرای پروژه حرم شهر رضوی در مشهد و در قلب ایران مهمترین اولویت مدیریت شهری است و دیوارهای حرم فقط محدوده خدمت به زائران نیست.

شهردار مشهد گفت: می دانیم چه می کنیم و پروژه حرم شهر رضوی به عنوان اصلی ترین پروژه هویتی مشهد با قدرت زیاد پیش خواهد رفت و در بافت حرم همه مدیران استان، دستگاه قضا و نمایندگان مجلس کمک کردند و در این مسیر تنها نیستیم.

شهردار منطقه ثامن مشهد نیز در این مراسم گفت: اجرای پروژه بلوار شارستان رضوی به مساحت ٥٥ هزار متر مربع در فاصله ٢٠٠ متری حرم مطهر رضوی کار سختی بود.

سید مصطفی نعمتی افزود: ٤٠٢ پلاک برای اجرای بخشی از این پروژه تملک شده است و امروز بخشی از این پروژه به زیر ترافیک می رود و با تکمیل این بلوار، حلقه ارتباطی حرم مطهر از مسیر شرقی و غربی فراهم می شود.

شهردار منطقه ثامن گفت: طی سه سال گذشته سعی شد دیدگاه در منطقه ثامن تغییر کند و به زیرساختهای بافت پیرامون حرم رضوی توجه شود.

نعمتی افزود: در اجرای زیرساختها و فضای عمومی در منطقه ثامن طی سه سال گذشته ١٦ درصد پیشرفت فیزیکی داشتیم که معادل ١٠ سال قبل آن بوده است.

امروز ٣٥ پروژه به بهره برداری رسید.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.