مرکز فوریتهای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرحهای سرمایه‌گذاری خراسان رضوی با حضور اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل ساختمان ساپکو در مشهد راه‌اندازی شد.

مرکز رسیدگی به مشکلات تولید خراسان رضوی راه‌اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در حاشیه افتتاح این مرکز گفت: این مرکز در راستای تفاهم بین وزارت کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور تسریع در فرآیند رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در سالی که به نام "جهش تولید" نام‌گذاری شد راه‌اندازی شده است.

علی رسولیان افزود: محل استقرار مرکز فوریتهای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی فضای بزرگی است که نمایندگان همه دستگاه‌های متولی در حوزه صنعت، کشاورزی، بانک، بیمه، راه و شهرسازی و حوزه خدماتی در آن مستقر هستند و در کمترین زمان به مشکل واحد تولیدی رسیدگی می‌کنند.

وی ادامه داد: این مرکز از هشت صبح تا هشت شب با حضور نمایندگان دستگاه‌های متولی در حوزه تولید فعال خواهد بود و به زودی شماره تماسی نیز از سوی رسانه‌ها اعلام می‌شود تا تولیدکنندگان بتوانند در ساعات غیراداری مشکلات خود را با اعضای این مرکز درمیان گذارند و آن مشکل در نخستین فرصت با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در قالب نشست کارگروه ستاد تسهیل بررسی و چاره اندیشی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: حداقل ۱۰ هزار واحد تولیدی، صنفی و خدماتی در استان فعالیت دارند که باید در سال جهش تولید مشکلات آنها در اسرع وقت حل شود و دیگر نیازی به مراجعه صاحب واحد تولیدی به دستگاه‌های اجرایی مختلف و گرفتار شدن وی در فرآیند پیچیده اداری نباشد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.