لپ‌تاپ Mi Notebook ۱۴ با پردازنده نسل ۱۰ Intel Core i۳ راه اندازی می شود.

ویژگی‌های لپ‌تاپ Mi Notebook ۱۴ با پردازنده نسل ۱۰ اینتل +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در سال جاری ، شیائومی با قدرت بیشتری به نسبت گذشته وارد بخش لپ تاپ شده است، این برند نسخه استاندارد Mi Notebook ۱۴ و Mi Note ۱۴ Horizon Edition را نیز معرفی کرده بود و نسخه اول در سه پیکربندی با همه مدل های مجهز به پردازنده Core i۵ نسل ۱۰ ارائه شده است.

اکنون شیائومی هند MD Manu Kumar Jain با استفاده از توییتر خود ورود Mi Notebook ۱۴ را با پردازنده ۱۰th Core i۳ اعلام کرده است و سپس قطعا در آسیا به ترتیب عرضه خواهد شد، او در توییت خود اعلام کرده است که این دستگاه احتمالاً چند هفته دیگر عرضه شود. این نوت بوک جدید از یک وب کم ، ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD بهره می برد و وزن آن نیز ۱.۵ کیلوگرم است.



مشخصات و ویژگی‌های Mi Notebook ۱۴

لپ تاپ Mi Notebook ۱۴ استاندارد کاملاً متفاوت با نسخه Horizon Edition است. دستگاه استاندارد از صفحه نمایش ۱۴ اینچی با رزولوشن FHD و حاشیه های ضخیم در بالا و پایین نمایشگر بهره می برد، این لپ تاپ از طراحی تک بدنه تمام فلزی بهره می برد و همراه با بلندگوهای استریو و پردازش صدا DTS عرضه خواهد شد.

در داخل دستگاه، Mi Notebook ۱۴ پردازنده ۱۰ هسته‌ای Core i۵ را در خود جای داده است و با رم ۸ گیگابایتی DDR۴ جفت می‌شود. این لپ تاپ در گزینه های ذخیره سازی SSD ۲۵۶ گیگابایتی یا ۵۱۲ گیگابایتی ارائه می‌شود. کاربران همچنین گزینه‌ ای را برای انتخاب بین یک Intel UHD Graphics ۶۲۰ یا یک پردازنده گرافیکی اختصاصی NVIDIA GeForce MX۲۵۰ دارند و حافظه بعدی فقط با ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می‌شود.

لپ تاپ Mi Notebook ۱۴ دارای پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات تا ۱۰ ساعت عمر باتری است و  یک وب کم HD دارد. همچنین گزینه‌های اتصال در لپ تاپ شامل دو پورت USB ۳.۱ ، USB ۲.۰ ، پورت HDMI ، WiFi و بلوتوث ۵.۰ است.



قیمت لپ‌تاپ Mi Notebook ۱۴ 

لپ تاپ Mi Notebook ۱۴ بدون گرافیک اختصاصی با قیمت ۵۶۹ دلار (۴۱.۹۹۹ روپیه) و ۶۰۹ دلار (۴۴,۹۹۹ روپیه) برای پیکربندی های ۸ گیگابایتی + ۲۵۶ گیگابایت و ۸ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت قیمت دارد و نسخه با پردازنده گرافیکی NVIDIA MX۲۵۰ همراه با ۸ گیگابایت RAM و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ۶۵۰ دلار (۴۷،۹۹۹ روپیه) قیمت دارد و اکنون برای خرید در سایت های mi.com ، Amazon ، Mi Home و Mi Studio در دسترس است.

می‌توان انتظار داشت که نسخه Core i۳ این دستگاه از مدل Core i۵ ارزان تر باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.