نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: توهین رسانه‌های غربی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) نشانه عجز آنان و قدرت و عظمت اسلام است.

توهین رسانه های غربی به پیامبر (ص) نشانگر عظمت اسلام است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید احمد علم الهدی، وی در دیدار با علمای اهل سنت خراسان افزود: قدرت های غربی امروزه اسلام را به عنوان خطر بزرگ تلقی می‌کنند و چون توان مقابله با آن را ندارند دست به توهین می‌زنند.

وی ادامه داد: اینکه کشوری خودش را مدافع حقوق بشر و روشنفکر تلقی کند اما در کمال بدبختی و بی فکری از اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) حمایت کند، نشانه عجز اوست.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بسیاری از کشورهای مسلمان کالاهای فرانسوی را از فروشگاه‌های خود خارج کردند و به خاطر این اهانت بزرگ، باهم متحد شدند.

وی افزود: استعمار آسیای غربی را از دست داده و مقاومت اسلامی به‌ وجود آمده است  و در غرب نیز اسلام گرایی توسعه پیدا کرده است این امور باعث عصبانیت شدید غرب شده است. اسلام امروز به عنوان یک مانع بزرگ سر راه زمین خواری و سلطه غرب است.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: مسئله وحدت از ابتدای انقلاب برای ما ضروری و حائز اهمیت بوده است و بابت این امر شهدای بسیار داده‌ایم، انقلاب اسلامی هزینه ۴۰ ساله داده و پای دفاع از مسلمانان ایستادگی کرده است.

وی گفت: باید مراقب تفرقه‌ها باشیم و از دین ناب محمدی جدا نگردیم و نگذاریم دشمن در عقاید و باورهای ما دست ببرد. در عرصه عقاید و باورها در حوزه کلام و فقه، اختلافاتی وجود دارد اما نباید مانع وحدت شود.

امام جمعه مشهد افزود: علما باید در خطابه ها جوانان را به سوی پیغمبر (ص) و به وحدت سوق دهند تا در مقابل این توهین ها ایستادگی کنند. میدان امروز ما، میدان جنگ نرم است که افسران این جنگ در دانشگاه ها حضور دارند و باید توسط علما جهت دهی شوند تا خدمتگزار پیغمبر (ص) باشند و راه درست را تشخیص دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.