شورای هیاتهای مذهبی خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای اهانت به پیامبر اکرم (ص) را محکوم و برای اتحاد و همبستگی بیشتر با تشکلهای مذهبی جهان اسلام اعلام آمادگی کرد.

هیات‌های مذهبی خراسان رضوی اهانت به پیامبر (ص) را محکوم کردند

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه این بیانیه آمده است: توهین به مقدسات ادیان و مذاهب و تلاش برای اشاعه اباحه‌گری و ترویج فرهنگ غرب، خصوصیت بارز سردمداران کفر و جور بوده است. فرهنگی که در آن، معیارهای راستی و درستی با واقعیت فاصله گرفته، به طوری که آلوده ترین موجودات الگو و اسوه شده، عزیزان هستی که خلقت آنچه که هست و نیست به عشق و محبت آنهاست، نمادی از خشونت می‌شوند.

این بیانیه می‌افزاید: همت و تلاش برای روشن شدن حقیقت و پاک کردن حریم امن اهل بیت (ع) و پیامبر گرامی اسلام (ص) از اوهام و گفتار باطل شیاطین در این فضای غبارآلود و تبیین این موضوع مهم که اوضاع امروز دنیا نتیجه این نوع مدیریت و استضعاف فکری و اجتماعی بشر توسط این افراد آلوده و ددمنش است، از ضرورتهای جبهه فرهنگی است.

بیانیه شورای هیاتهای مذهبی خراسان رضوی ادامه داد: پیامبر گرامی اسلام (ص) عصاره تمام خوبیها و زنده کننده راه و رسم انسانیت در عصری است که چنگالهای اختاپوس جاهلیت نوین با استفاده از تمامی ظرفیتهای شیطانی خود در حال تلاش برای انحراف مسیر الهی و فطرت پاک انسانی و وارونه جلوه دادن حقیقت می‌باشد.

پنج هزار هیات مذهبی در خراسان رضوی فعالیت دارند که از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ هیات در مشهد است. شورای هیات‌های مذهبی بانوان استان نیز با هزار و ۱۰۰ هیات فعال است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.