مستند «درخشش مکاشفه» با نگاهی به زندگی و زمانه ابوایوب انصاری صحابه جلیل القدر پیامبر مکرم اسلام(ص) به زودی روی آنتن شبکه مستند می رود.

روایتی از زندگی صحابه پیامبر(ص) در مستند «درخشش مکاشفه» + فیلم

به گزارش قدس آنلاین، آخرین ساخته محمد رضا محمدی نجات در مقام پژوهشگر، کارگردان و تهیه کننده این اثر به زندگی و زمانه ابوایوب انصاری صحابه جلیل القدر پیامبر مکرم اسلام می پردازد و آرامگاه او در استانبول را به تصویر می کشد.

نکات برجسته ی زیادی در زندگی او یافت می شود که باعث ارج و قرب او نزد فریقین است؛ او اولین میزبان پیامبر در مدینه بود. در همه ی غزوه ها در رکاب پیامبر (ص) حضور داشت. همچنین در جنگ های سه گانه ی زمان خلافت امیرالمومنین(ع)، او از فرماندهان ایشان بوده است.

در عین حال این مستند بارگاه ابو ایوب انصاری یا به قول اهالی استانبول «ایوب سلطان» را به عنوان مقصدی زیارتی به ایرانیان معرفی می کند.

این مستند که در هفته وحدت پخش می شود، ابو ایوب انصاری را به عنوان محوری برای وحدت مسلمانان از مذاهب مختلف به تصویر کشیده است.

مسعود قندی، علی آیدین و مصطفی نجفی، کارگردان را در تصویربرداری این اثر یاری رسانده اند و رسول شفیعی صدا گذاری، تدوین و پردازش رنگ این مستند را عهده دار بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.