عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت:به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای کمک به توسعه شهر مشهد پیگیر اعتبارات قطار شهری و تهاتر مطالبات شهرداری مشهد از دولت هستیم.

 پیگیر اعتبارات قطار شهری مشهدمقدس از دولت هستیم

به گزارش قدس آنلاین، شهناز رمارم  در مراسم امضای تفاهم‌نامه احداث سالن چند منظوره ورزشی قازقان اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری مشهد برای کاهش حاشیه نشینی و ایجاد توازن خدمات، پا را با قبول کردن معین اقتصادی از چهارچوب شهر فراتر برده است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد گفت: شهرداری‌ها هزاران میلیارد تومان برای کاهش حاشیه نشینی و آسیب‌های ناشی از آن هزینه می‌کنند، اما شهردار باهوش مبالغی را در روستاهای اطراف شهر هزینه می‌کند تا از ایجاد حاشیه در کلان شهر مشهد جلوگیری شود.

رمارم افزود: پذیرفتن معین اقتصادی شهرستان مشهد و اقداماتی از قبیل احداث جاده حسن‌آباد، ساماندهی هفتاد و پنج متری رضویه و امضا تفاهم‌نامه برای احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای قازقان در راستای جلوگیری از توسعه حاشیه شهرمشهد انجام شده است.

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مردم رضویه، فریمان و سرخس نیز اظهار داشت: روحیه جهادی و انقلابی به حرف و سخنرانی نیست بلکه به کاروعمل است، در مدت سکان‌داری شهردار انقلابی و شورای شهر مشهد شاهد اقدامات خوبی برای توسعه شهر مشهد حتی خارج از آن بوده‌ایم و مردم این اقدامات را می‌بینند.

قاضی زاده هاشمی افزود: امروز هم با امضای تفاهم‌نامه احداث سالن چند منظوره ورزشی که ۱۹روستا از آن بهره‌مند خواهند شد نمونه دیگری از این روحیه را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: ما نیز به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای کمک به توسعه شهر مشهد پیگیر اعتبارات قطار شهری و تهاتر مطالبات شهرداری مشهد از دولت هستیم.

 سید محمد رضا هاشمی، فرماندار مشهد هم اظهار داشت: از اقدامات شهرداری مشهد در ساماندهی هفتاد و پنج متر رضوی و ورود به احداث مجموعه ورزشی در این منطقه تشکر می‌کنم. شهرداری و شورای شهر مشهد به واقع روحیه سازندگی و جهادی دارند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.