فرماندار فیروزه گفت: ساخت بیمارستان خصوصی فیاض فیروزه بدون وقفه و با جدیت در حال انجام است و پیش‌بینی می‌کنیم که این بیمارستان در سال ۱۴۰۱به طور کامل به بهره‌برداری برسد.

کار ساخت تنها بیمارستان فیروزه به کجا رسیده است؟

به گزارش قدس آنلاین، ابوالفضل حکیم‌پور عنوان کرد: کار ساخت بیمارستان فیاض فیروزه از سال ۹۴ شروع شده و ظرفیت آن ۳۸ تختخواب است اما ظرفیتی بیشتر از این برای آن پیش‌بینی شده است.

وی در رابطه با مراحل پیشرفت کار احداث بیمارستان اظهار کرد: مراحل ساختمانی از لحاظ سفت‌کاری و نمای ساختمان تمام شده است و کار نصب تأسیسات آغاز شده و بعد از نصب تأسیسات، کارهای داخلی و نصب تجهیزات انجام خواهد شد.

حکیم‌پور تاکید کرد: احداث این بیمارستان بر عهده یکی از خیرین است و با توجه به نوسان قیمت‌ها مبلغ ساخت و تجهیز بیمارستان حداقل ۳ الی ۴ برابر فراتر از میزان برآورد اولیه بوده است اما با توجه به اینکه این کار یک اقدام خیرخواهانه است و طبق قولی که خیر محترم به مردم داده‌ است نه تنها کار متوقف نشده بلکه با سرعت و جدیت در حال پیشروی است.

وی ادامه داد: علاوه بر بیمارستان، ایجاد پلی‌ کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی هم برای شهرستان تعریف شده است که طبق آخرین اخبار رسیده، پلی‌ کلینیک‌های تخصصی سال آینده افتتاح خواهند شد و خود بیمارستان نیز در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار فیروزه مطرح کرد: در حال حاضر شهرستان فیروزه بیمارستان و درمانگاه تخصصی ندارد و بیماران مجبورند برای مداوا و دسترسی به پزشک متخصص به نیشابور مراجعه کنند که وقت و هزینه زیادی را می‌طلبد به طوری که فاصله دورترین روستای فیروزه تا نیشابور ۶۰ کیلومتر است و این عزیزان برای درمان باید این فاصله طولانی را طی کنند.

وی خاطر نشان کرد: قطعا راه‌اندازی بیمارستان در شهرستان فیروزه، بسیاری از مشکلات درمانی مردم منطقه را حل خواهد کرد و علاوه بر شهرستان فیروزه قسمت‌هایی از بخش مرکزی و بخش سرولایت نیشابور نیز از خدمات این بیمارستان بهره خواهند برد.

فرماندار فیروزه در رابطه با وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان فیروزه نیز گفت: شهرستان فیروزه به لحاظ ابتلاء بیماری کرونا در وضعیت قرمز است و در حال حاضر ۱۰ نفر از فیروزه در نیشابور بستری هستند، همچنین از ابتداء شیوع بیماری تا کنون ۴۰ نفر به دلیل ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند و تعداد کل مبتلایان از ابتدا تا کنون نیز ۲۴۴ نفر اعلام شده است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.