یزد – جانشین رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان گفت: همه صنوف، مشاغل و رسته‌های شغلی به جز صنف نانوایان و سوپرلبنیات تا تاریخ ۱۶ آبان ماه سال جاری فقط مجاز به فعالیت تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه عصر می باشند

مشاغل استان یزد با محدودیت ساعت کار روبرو هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، احمد ترحمی ضمن تاکید بر فعالیت همه صنوف، مشاغل و ‌رسته های شغلی به جز صنف نانوایان و سوپرلبنیات تا ساعت ۱۶ و ۳۰ عصر در هفته آینده، از اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی خواست تا به نظارت جدی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در طول روز و تعطیلی مطلق پس از این ساعت بپردازند.

وی افزود: جایگاه‌های سوخت، داروخانه ها و مراکز بهداشتی درمانی طبق روال معمول فعالیت خواهند داشت و پاساژها و مجتمع های تجاری، فروشگاه های بزرگ و زنجیره‌ای تا ساعت ۱۶ و ۳۰ ‌دقیقه عصر مجاز به فعالیت می باشند و پس از آن کاملاً تعطیل هستند.

ترحمی تصریح کرد: همه رستوران ها، فست فودها، اغذیه فروشان و کافی شاپ ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و به شرط عدم ازدحام تا ساعت ۱۶ و ۳۰ ‌دقیقه عصر فقط به صورت بیرون بر مجاز به فعالیت هستند و پس از آن تعطیل می‌باشند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان گفت: صنف نانوایی و ‌سوپرلبنیات مجاز به فعالیت تا ساعت ۲۳ شب می باشند و مسئولیت نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به عهده اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی مربوطه خواهد بود و ‌صنوف فعال در زمان تعیین شده برای شب موظف به حداقل رساندن نور تابلوهای خود هستند.

معاون استاندار افزود: بازرسین مرکز بهداشت با همکاری اداره اماکن و گشت‌های کلانتری نیروی انتظامی موظف به اخطار و پلمب اصناف و مشاغل در صورت مشاهده هرگونه تخلفی از جمله فعالیت در ساعت های غیر مجاز می‌باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.