مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مدارس شهرستان مشهد و ۲۱ شهرستان دیگر این استان که دارای وضعیت قرمز ناشی از شیوع کرونا هستند تا ۱۵ آبان ماه جاری برای مدت یک هفته تعطیل است.

کرونا این هفته مدارس۲۲ شهرستان خراسان رضوی را تعطیل کرد

به گزارش قدس آنلاین، قاسمعلی خدابنده افزود: با مصوبه ستاد استانی و تایید ستاد ملی مقابله با کرونا آموزش های حضوری مدارس شهرستان‌های مشهد، نیشابور، سبزوار، کاشمر، گناباد، تربت‌حیدریه، درگز، خلیل آباد، بردسکن، تربت‌جام، کوهسرخ، زبرخان، ششتمد، بینالود، قوچان، زاوه، مه ولات، بجستان، خواف، چناران، فیروزه و صالح آباد از دهم تا پانزدهم آبان ماه تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: در این مدت آموزش این مدارس به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد انجام خواهد شد.

هفته گذشته نیز مدارس هشت شهرستان تربت‌حیدریه، سبزوار، گناباد، کاشمر، نیشابور، درگز، خلیل‌آباد و چناران در خراسان رضوی به خاطر گسترش شیوع کرونا تعطیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی مدارس با پیشنهاد ستادهای شهرستانی و تایید ستاد استانی مقابله با کرونا یا به صلاحدید و تصویب ستاد استانی انجام می‌شود.

خدابنده افزود: وضعیت مدارس از سوی روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستانها به ستاد شهرستانی و از این ستاد به ستاد استانی مقابله با کرونا ارائه و بر این اساس تصمیم‌گیری در خصوص نحوه فعالیت مدارس انجام می‌شود.

استان خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار دانش‌آموز است که معادل حدود ۹ درصد جمعیت دانش‌آموزی کشور می‌شود.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.