گیلان-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: در حال حاضر مرغ با نرخ ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان در گیلان به‌دست مصرف‌کننده می‌رسد در صورتی‌که در سایر استان‌ها تا ۲۶ هزار تومان عرضه می‌شود.

مرغ با نرخ ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان در گیلان به‌دست مصرف‌کننده می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی صنعت ،معدن و تجارت گیلان ، فرهاد دلق‌پوش ، با اشاره به وضعیت قیمت مرغ و اقلام پروتئینی در کشور و استان گیلان اظهار داشت: وضعیت مرغ به‌ویژه تامین اقلام پروتئینی در کل کشور به‌جهت تامین نهاده‌های دامی، نیازهای بخش تولید و واحدهای پشتیبانی همواره با مشکلاتی روبه‌رو بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه استان گیلان یکی از قطب‌های تولید مرغ و اقلام پروتئینی در کشور بوده و روزانه ۴۵۰ تُن مرغ در این استان تولید می‌شود خاطرنشان کرد: میزان مرغ مصرفی استان حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ تُن است و مابقی مرغ تولیدی نیز به سایر استان‌ها صادر می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خاطرنشان کرد: در حال حاضر مرغ با نرخ ۱۹ هزار و ۱۰۰ در گیلان به‌دست مصرف‌کننده می‌رسد در صورتی‌که در سایر استان‌ها تا ۲۶ هزار تومان عرضه می‌شود البته نرخ پایین مرغ در گیلان باعث شد تا برخی افراد طمع خروج این اقلام را از استان داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.