رییس پژوهش و فناوری شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت: ۱۷۰۰۰ مشترک در استان مشمول طرح ملی بهینه سازی رایگان موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری می شوند.

 برخورداری رایگان ۱۷۰۰۰مشترک خراسان رضوی از  طرح بهینه سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری

حمیدرضا افشون در گفتگو با  قدس آنلاین اظهار کرد: طرح ملی اصلاح و بهینه سازی رایگان موتورخانه های واحدهای تجاری و مسکونی در خراسان رضوی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه طبق بررسی های انجام شده، حدود ۱۷هزار مشترک در خراسان رضوی مشمول این طرح هستند تصریح کرد: مشترکان دارای موتورخانه که مصرف سالانه گاز طبیعی آنها بیش از ۲۵۰۰مترمکعب است مشمول این طرح می شوند. از این رو مشمولین برای برخورداری از این طرح باید به سایت شرکت ملی گاز ایران به نشانی  nigc.ir مراجعه کرده و با وارد شدن به قسمت طرح بهینه سازی موتور خانه ها نسبت به ثبت شماره اشتراک خود اقدام کنند.

مدیر طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه های گاز خراسان رضوی افزود: شرکت گاز به ازای میانگین هر مترمکعب مصرف دو سال قبل ، مبلغ ۸۰۰تومان برای بهینه سازی موتور خانه متقاضیان هزینه خواهد کرد که این هزینه ها شامل سرویس و تنظیم مشعل، عایقکاری و نصب رسوب گیر مغناطیسی است.

افشون با بیان اینکه برای انجام این طرح برای هر مشترک، سقف هزینه ای در نظر گرفته شده است، ادامه داد: پس از وارد کردن اطلاعات مشترکین در سامانه طرح، سقف مبلغی که برای بهینه سازی موتور خانه های آنها توسط شرکت گاز پرداخت خواهد شد نشان داده می شود. اجرای این طرح توسط شرکت های مجاز و مورد تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اتحادیه شوفاژ کاران صورت خواهد گرفت و شرکت گاز هزینه اقدامات انجام شده را تا سقف تعیین شده پرداخت خواهد کرد.

رییس پژوهش و فناوری شرکت گاز استان خراسان رضوی تصریح کرد: شرکتهای دارای رتبه تاسیساتی از سازمان مدیریت و برنامه هم می توانند با مراجعه به سایت طرح بعنوان مجری ثبت نام نموده و پس از انتخاب مشترکین واجد شرایط نسبت به عقد موافقت نامه با آنها اقدام نمایند. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.