گوشی هوشمند LG K۹۲ ۵G با دوربین چهارگانه Snapdragon ۶۹۰ ، ۶۴MP عرضه می‌شود.

مشخصات گوشی هوشمند LG K۹۲ ۵G +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، ال جی بی سرو صدا گوشی هوشمند K۹۲ ۵G خود را در ایالات متحده معرفی کرده است، LG K۹۲ ۵G پس از OnePlus Nord N۱۰ ۵G دومین گوشی هوشمند از یک برند اصلی است که از چیپست Snapdragon ۶۹۰ ۵G بهره می‌برد. این محصول با یک نمایشگر عظیم همراه با یک دوربین حفره ای ارائه می‌شود.

گوشی هوشمند LG K۹۲ ۵G از طراحی پنل عقب متمایز دو رنگ برخوردار است. این گوشی دارای یک سیستم دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی در گوشه بالا سمت چپ و یک فلش quad-LED در گوشه بالا سمت راست است، همچنین این دستگاه یک باتری مناسب با فناوری شارژ سریع دارد.



مشخصات و ویژگی‌های LG K۹۲ ۵G

گوشی هوشمند LG K۹۲ ۵G از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی FullVision IPS LCD با رزولوشن Full HD + بهره می برد، این دستگاه جدید الجی دارای یک دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۲.۰ است و برای امنیت ، این گوشی هوشمند همراه با پشتیبانی از باز کردن قفل صورت و حسگر اثر انگشت در کنار آن نصب می‌شود.

سیستم دوربین چهارگانه LG K۹۲ ۵G دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی ، یک لنز فوق العاده عریض ۵ مگاپیکسلی با ۱۱۵ درجه FOV ، یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی ، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی است و این گوشی اندروید ۱۰ را اجرا می کند.



پردازنده Snapdragon ۶۹۰ ۵G SoC همراه با ۶ گیگابایت رم گوشی هوشمند را تأمین می‌کند. یک حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی دارد که دارای شکاف کارت microSD برای گسترش بیشتر است و سوخت آن توسط یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی همراه با فناوری Quick Charge ۴.۰ تامین می شود. این گوشی دارای ویژگی های اتصال از جمله Wi-Fi ، بلوتوث ۵.۱ ، GPS ، USB Type-C ، موتور صدای ۳D LG و بلندگوهای استریو است.

قیمت و در دسترس بودن LG K۹۲ ۵G

گوشی هوشمند LG K۹۲ ۵G با قیمت ۳۵۹ دلار (۲۶۷۰۰ RS) وارد بازار می شود که آن را به یکی از ارزان ترین گوشی های ۵G تبدیل می کند، این گوشی در رنگ خاکستری تایتان ارائه می شود و در مورد موجود بودن آن در بازارهای جهانی تاکنون خبری نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.