همدان- معاون توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: از پیشرفت ۵۰ درصدی اجرای خط انتقال شبکه فاضلاب فامنین پیشرفت کرده است

پیشرفت ۵۰ درصدی اجرای خط انتقال فاضلاب فامنین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان فرهادبختیاری فر اظهار کرد: محل تصفیه‌خانه و مسیر خط انتقال شبکه فاضلاب فامنین مطالعه شده و خط انتقال آن به طول ۴ هزار و ۹۰۰ متر طراحی شده است.

بختیاری فر افزود: با عقد قرارداد برای اجرای خط انتقال فاضلاب با شرکت فراز پیمان آرتان غرب ۲ هزار و ۳۰۰ متر خط انتقال فاضلاب به قطر ۵۰۰ میلی‌متر از جنس پلی اتیلن کاروگیت فاضلابی اجرا شده که حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: دیوارکشی محل تصفیه‌خانه با اجرای دیوار پیش ساخته بتنی پس از خرید قطعات بتنی و عقد قرارداد در حال انجام است که تاکنون دو ضلع آن انجام شده و ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: مطالعات شبکه جمع‌آوری فاضلاب معابر داخلی شهر به علت کم‌کاری مشاور طرح فسخ و با مشاور جدید جهت بروزرسانی در دست پیگیری است که تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

بختیاری‌فر با بیان اینکه سال مبدا بهره‌برداری از طرح فاضلاب فامنین سال ۱۴۰۳ و سال مقصد ۱۴۲۸ با جمعیت حدود ۲۰ هزار نفر تعیین شده است خاطرنشان کرد: تولید سرانه فاضلاب در سال مقصد برابر ۱۴۸ لیتر در شبانه روز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.