گوشی هوشمند Galaxy S۲۰ پلاس سامسونگ پر فروش‌ترین گوشی ۵G دنیا در نیمه اول ۲۰۲۰ شد.

Galaxy S۲۰+ پرفروش‌ترین گوشی ۵G دنیا/ سامسونگ و هوآوی پیشرو در گوشی‌های ۵G

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، بسیاری از گوشی های هوشمند با پشتیبانی از ۵G قبلاً وارد بازار شده‌اند و تعداد این دستگاه ها روز به روز بیشتر و بیشتر خواهد شد. تحلیلگران قبلاً در مورد این واقعیت صحبت کرده اند که بازار گوشی های هوشمند به رشد خود بازمی‌گردد و تا حدود زیادی این امر ناشی از افزایش تقاضا برای دستگاه های پشتیبانی کننده شبکه های نسل پنجم است و اکنون می توانیم نتایج نیمه اول امسال در مورد محبوب‌ترین گوشی هوشمند ۵G را جمع بندی کنیم.

طبق اطلاعات منتشر شده از Strategy Analytics گوشی هوشمند Samsung Galaxy S۲۰ + در شش ماه اول سال ۲۰۲۰ به پرفروش‌ترین گوشی هوشمند تبدیل شده است و ۹٪ از کل درآمد حاصل از فروش مدل‌های ۵G را به خود اختصاص داده است اما تحلیلگران در حال حاضر پیش بینی می‌کنند که این مدل نقش پیشتازی خود را در بخش گوشی‌های هوشمند ۵G ممکن است تا مدتی دیگر به آیفون ۱۲ بدهد.



در پایان نیمه اول سال جاری درآمد فروش گوشی‌های هوشمند با پشتیبانی از شبکه‌های نسل پنجم بالغ بر ۳۴ میلیارد دلار بوده است. با وجود اوضاع نامساعد بازار گوشی‌های هوشمند به دلیل شیوع ویروس کرونا، تقاضا برای دستگاه های پشتیبانی کننده شبکه های نسل پنجم به رشد مداوم خود ادامه می دهد.

سامسونگ و هوآوی در تعداد گوشی های هوشمند ۵G فروخته شده پیشرو هستند. سه مدل سامسونگ با پشتیبانی از شبکه های نسل پنجم در ۵ دستگاه محبوب ترین دستگاه گنجانده شده است. علاوه بر گلکسی S۲۰ + ، گلکسی اس ۲۰ اولترا و گلکسی اس ۲۰ نیز در میان پنج گوشی برتر قرار داشتند ؛ در حالی که محبوب ترین گوشی هوشمند ۵G هوآوی با دو مدل P۴۰ Pro ۵G و Mate ۳۰ ۵G ارائه می شود.



Canalys: تلفن های هوشمند ۵G تا پایان سال ۲۰۲۰ به حدود ۲۷۸ میلیون محموله می رسند

ما شاهد ورود بسیار خوب شبکه نسل پنجم در سال گذشته به بازار گوشی های هوشمند بودیم. با این حال ، ۲۰۲۰ سالی است که سرانجام این روند مشتری‌ها را به خود بیشتر جلب می‌کند، دلیل آن کاملاً ساده است ، در حالی که در سال ۲۰۱۹ تعداد اندکی گوشی هوشمند ۵G گران قیمت داشتیم اما در سال ۲۰۲۰ اتصال ۵G را به بخش گوشی های هوشمند میان رده شاهد هستیم و با وجود همه گیری این ارتباط، افزایش تولید شبکه ۵G گوشی‌های میان رده متوقف نشد.



اکنون تعداد زیادی چیپ ست ۵G از کوالکام و مدیاتک در اختیار شرکت‌ها است. شرکت دوم با مجموعه Dimensity خود به چندین شرکت در چین کمک می کند تا قیمت تلفن های ۵G را کاهش دهند. به گفته Canalys ، چین در حال حاضر استقرار شبکه و در دسترس بودن گوشی‌ها را هدایت می‌کند. این شرکت تحقیقاتی اظهار داشت که ۲۷۸ میلیون گوشی با ۵G در سال ۲۰۲۰ به فروش می‌رسد و بیش از ۶۲ درصد از آنها ، حدود ۱۷۲ میلیون گوشی فقط در بازار چین فروخته می‌شود.

در حال حاضر ، پیش بینی ها حاکی از آن است که بازار فروش گوشی های هوشمند ۵G تا سال ۲۰۲۱ دو برابر خواهد شد. در سال آینده، تمام مناطق مهم باید پوشش ۵G خود را حتی بیشتر از قبل گسترش دهند و نسبت قیمت گوشی های هوشمند ۵G باید سقوط خود را تا سال آینده حفظ کند. اگر به یاد بیاورید در آغاز سال ۲۰۲۰ هیچ گوشی ۵G با قیمت کم‌تر یا خود ۳۰۰ دلار نداشتیم، اما اکنون گوشی‌های میان رده زیادی در محدوده زیر ۲۵۰ دلار وجود دارند که قابلیت اتصال ۵G را دارند. علاوه بر این ، Realme در تاریخ ۱ سپتامبر Realme V۳ ۵G را معرفی کرد که مقرون به صرفه‌ترین گوشی هوشمند با پشتیبانی از شبکه ۵G است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.