امروز سهامداران شرکت‌های سایپا، معدنی دماوند و گروه صنعتی بازر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های برق و انرژی پیوند گستر پارس، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه و آهن و فولاد ارفع در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

کدام نمادها امروز بیشترین رشد را تجربه کردند؟

به گزارش قدس آنلاین، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد 17هزار و 648واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 305هزار و 332واحد به کار خود پایان داد و بیش از 7میلیارد و 259میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 6هزار و 852میلیارد تومان در بیش از یک‌میلیون و 56هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سایپا، معدنی دماوند و گروه صنعتی بازر بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پارس الکتریک، پارس سرام و سرمایه‌گذاری شاهد بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 99/08/10

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 637میلیون ورقه به‌ارزش 2هزار و 685میلیارد تومان در 620هزار و 992نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 142واحد رشد کرد و در ارتفاع 16هزار و 267واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های برق و انرژی پیوند گستر پارس، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه و آهن و فولاد ارفع بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بانک دی، ویتانا و سرمایه‌گذاری سبحان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.