فرماندار تایباد گفت: هفته وحدت فرصتی برای نشان دادن اتحاد مسلمانان به دشمنان است و این انسجام و یکپارچگی، همواره نقشه‌های شوم دشمن را خنثی کرده است.

هفته وحدت فرصتی برای نشان دادن اتحاد جهان اسلام است

به گزارش قدس آنلاین، محسن سیاح افزود: اتحاد و همبستگی میان شیعه، سنی و همه اقوام و مذاهب موجب مایوس شدن دشمنان و خنثی شدن توطئه ها و ترفندهای آنها شده است.

وی با تاکید بر تلاش در راستای مستحکم‌تر شدن وحدت شیعه و سنی ادامه داد: دشمنان از وحدت شیعه و سنی در هراس هستند و با هر توطئه‌ای، سعی در بر هم زدن وحدت میان مذاهب اسلامی دارند تا با طرح‌های جدید و ابزار رسانه به پیکره اسلام و نظام اسلامی ضربه بزنند.

فرماندار تایباد گفت: در این برهه حساس که اختلاف و جنگ در برخی کشورها موج می زند، وحدت و انسجام به عنوان یک ضرورت در جامعه اسلامی محسوب می شود تا بتوان همچون همیشه در مقابل هجمه های دشمنان مقاومت کرد.

وی افزود: نامگذاری این ایام به عنوان هفته وحدت تاثیر بسزایی در افزایش همدلی میان مسلمانان جهان داشته که آن را باید مرهون تدبیر امام راحل دانست.

سیاح ادامه داد: دشمن در هر جایی که مسلمانان با هم اتحاد نداشته‌اند به اهداف خود رسیده و بالعکس آن جایی که همه با هم متحد و منسجم بوده‌اند نتوانسته ترفندهای خود را عملی کند.

وی گفت: با وجودی که دشمن با تفرقه،  تحریم و اختلاف‌افکنی در تلاش برای وارد آوردن فشار بر ایران است، انسجام و اتحاد در همه ابعاد در ایران اسلامی وجود دارد و ملت ما همواره دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته‌اند.

۱۲ تا ۱۷ربیع الاول به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.