فرمانده سپاه ناحیه مسلم مشهد گفت: این نهاد امسال تاکنون ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی به ارزش دست‌کم ۲۰ میلیارد ریال بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع کرده است.

سپاه مسلم مشهد ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی توزیع کرد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ پاسدار محمد شریف  افزود: همچنین طی این مدت کسانی که مشکلاتی در پرداخت اجاره بهای خود داشتند، شناسایی و در این زمینه به آنها کمک شده است.

وی ادامه داد: تسویه حساب افرادی که به سوپرمارکتها بدهی داشتند نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط این نهاد است.

فرمانده سپاه ناحیه مسلم مشهد گفت: کار پرداخت بدهی نیازمندان را با ۳۰۰ میلیون ریال شروع کردیم و با کمک خیران و دیگر دستگاهها بیش از یک میلیارد ریال بدهی نیازمندان به سوپرمارکتها پرداخت شد.
وی افزود: از نهم ربیع الاول امسال و آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) نیز با راه اندازی نانوایی سیار روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ تا سه هزار قرص نان بین شهروندان توزیع می شود. در این طرح که تا پایان هفته وحدت ادامه دارد ۵۰ هزار قرص نان توزیع خواهد شد.
سرهنگ شریف ادامه داد: تعمیر منزل نیازمندان از دیگر اقدامات انجام شده است که ۲۰۰ واحد مسکونی در این ارتباط شناسایی شده و چهار واحد آن توسط نیروهای جهادی تعمیر گردیده و بقیه نیز انجام می‌شود.  
وی گفت: شناسایی بیکاران و معرفی آنها به کارخانجات و کارگاههای تولیدی از دیگر اقداماتی است که پیگیری کرده ایم. همچنین قرارگاه همیاری زعفران از دو هفته پیش تشکیل شده که در این طرح هزار و ۱۰۰ نفر از مردم منطقه که نیازمند اشتغال هستند شناسایی شده و با آموزش لازم مقداری گل زعفران برای پاک کردن در اختیار آنان قرار می‌گیرد. در این طرح برای پاک کردن هر کیلو گل زعفران ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار ریال پرداخت می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مسلم مشهد افزود: این طرح مدت دو ماه اجرا خواهد شد و زعفرانهایی که از منطقه تربت‌حیدریه و زاوه تهیه می‌شود بعد از بسته بندی یک کیلویی به منظور پاک کردن در اختیار این افراد قرار داده و بعد از دو روز  جمع آوری، خشک و فرآوری شده و برای صادرات یا بازار داخلی و بسته بندی نهایی به مبداء بازگردانده می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.