رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به صورت مجازی در بهمن یا اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در اواخر  سال جاری

به گزارش قدس آنلاین، جعفر حسینی  اظهار کرد: امسال مسابقات قرآن در کشورهای دیگر تعطیل شدند، اما مسابقات قرآن کریم ایران به صورت مجازی در بهمن ماه یا اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی عنوان کرد: مسابقات بین‌المللی قران کریم جمهوری اسلامی ایران به صوت ضبط اثر در نمایندگی جمهوری اسلامی ایران طبق استانداردها با حضور ناظران ما برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به دلیل نبود تجهیزات و فناوری لازم در بعضی از کشورها، احتمال برگزاری مسابقات به صورت ویدئوکنفرانس بسیار پایین است، افزود: از خراسان رضوی رضا گلشاهی در رشته حفظ کل و احسان محمدی در رشته ترتیل به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این مسابقه حضور دارند.

حسینی گفت: نماینده دیگر ما در مسابقات بین‌المللی کشور مالزی، علیرضا بیژنی است که به دلیل شیوع بیماری کرونا، مسابقات در این کشور تعطیل می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به اینکه تصمیم ما برای نمایندگانی که امسال دچار این مشکل شده‌اند این است که به آنها سهمیه حضور در مسابقات اوقاف سال جاری را داده‌ایم، اضافه کرد: در صورت کسب مقام کشوری، برگزیدگان این مسابقات قرآنی می‌توانند دوباره به عنوان نماینده بین‌المللی اعلام شوند.

وی بیان کرد: این افراد اگر موفق به کسب رتبه اول نشوند، مبلغی به عنوان جایزه بابت منتخب شدن سال گذشته برای حضور در مسابقات بین‌المللی به آنها اهدا می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.