اطلاعاتی از گوشی هوشمند جدید تاشو XIAOMI با نام احتمالی CETUS در کد MIUI۱۲ به بیرون درز کرده است.

مشخصات گوشی هوشمند تاشو شیائومی فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، چند روز پیش ، kacskrz عضو ارشد XDA گوشی جدید Xiaomi را با کد "Cetus" از کد آخرین نسخه بتا MIUI ۱۲ پیدا کرد. یکی از مقادیر کلیدی تاشو بودن این دستگاه جدید جمله "isFlodAbleDevice" است که یک کلمه در آن غلط املایی عمدی است و باید osFoldAbleDevice باشد. دلیل دیگر این است که در کد نمایش زمینه‌هایی برای نظارت و شناسایی حالت تاشو وجود دارد و بنابراین با وجود این دلایل منطقی می‌توانیم فکر کنیم و تقریبا مطمئن شویم که با اولین گوشی تاشو شیائومی سر و کار داریم.

از نظر پیکربندی دستگاه ، اطلاعات قابل مشاهده محدود است. با این حال، این دستگاه جدید شامل پردازنده اسنپدراگون، سیستم عامل Android ۱۱ و دوربین اصلی ۱۰۸MP است.

پیش از این ، شیائومی نمونه اولیه گوشی هوشمند دو نمایشگر را نشان داده بود. علاوه بر این ، مفهوم صفحه فراگیر MIX Alpha را نیز منتشر کرده است. با این حال، هیچ اطلاعاتی در مورد این دستگاه وجود نداشته است و لی جون گفت که تولید گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو آسان نیست و این به معنای عدم تمرکز شیائومی بر روی این مدل گوشی هوشمند در حال حاضر است.



از سوی دیگر ، همتایان اندرویدی سامسونگ و هوآوی، با عرضه گوشی‌های دارای صفحه نمایش تاشو واکنش‌های زیادی در بازار ایجاد کرده‌اند. با توجه به اینکه هوآوی با دشواری‌هایی روبه‌رو شده است ، ممکن است زمان خوبی باشد که شیائومی گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو را راه اندازی کند.

از آنجا که این یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو است تجربه جدیدی برای این شرکت خواهد بود. علاوه بر این ، گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش تاشو به پردازنده های قدرتمندتری نیاز دارند، بنابراین ما حدس می زنیم که این محصول باید با اسنپدراگون ۸۷۵ عرضه شود که برای اولین بار در ماه دسامبر ارائه می‌شود.

هنوز جزئیات خاصی در مورد آن وجود ندارد ، اما باید با استفاده از فناوری فرآیند ۵ نانومتری تولید شود. از نظر پیکربندی ، اسنپدراگون ۸۷۵ انتظار می‌رود شامل یک هسته Cortex-X۱ ، سه هسته Cortex-A۷۸ و چهار هسته Cortex-A۵۵ باشد.

پیش از این گزارش شده بود که سامسونگ الکترونیک برای تولید پردازنده‌های کاربردی گوشی‌های همراه پیشرفته نسل بعدی ۵G برای کوالکام اسنپدراگون ۸۷۵ ، ۸۴۹ میلیون دلار سفارش کسب کرده است و آنها می‌توانند چنین سفارش بزرگی را نیز بدست آورند زیرا روند افزایش ۵nm و سرعت پخش آن بسیار کم بود.

طبق آخرین اخبار ، نام کد Snapdragon ۸۷۵ Lahaina است و نام رمز Lahaina + نیز وجود دارد. این ممکن است Snapdragon ۸۷۵+ باشد که با رویکرد Qualcomm نیز مطابقت دارد، منظور ما اسنپدراگون ۸۶۵ قبلی بر اساس این ایده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.