منوچهر هادی با انتقاد از افرادی که در پی تعطیلی پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی هستند، عنوان کرد که اول باید مسایل مالی هنرمندان حل شود بعد صحبت از تعطیلی کارها شود.

 اول مسایل مالی هنرمندان را حل کنید بعد پیشنهاد تعطیلی پروژه‌ها را بدهید

به گزارش قدس آنلاین، منوچهر هادی ـ کارگردان سریالهای «دل» و «عاشقانه» که این روزها مشغول ساخت سریال «گیسو» برای شبکه نمایش خانگی است ـ در یادداشتی نوشته است: «از گوشه و کنار صحبت از تعطیلی پروژه‌های سینمایی، نمایش خانگی و تلویزیونی می‌شود، به بهانه دلسوزی و نگرانی برای اهالی فیلم و سریال؛ کسانی‌که توصیه می‌کنند سریال ها متوقف شود، آیا تمهیدی برای معیشت اهالی سینما و ... هم در نظر گرفته‌اند؟

آیا فکر می‌کنید ما نگران جان و سلامتی خود نیستیم؟ آیا از سینماگران اگر کسی مبتلا به کرونا شده و یا از دنیا رفته او را به زور سرکار آورده‌اند یا تهدید شده‌اند؟

نخیر همه این عزیران عقل و شعور دارند و به خواست و میل خودشان هست که کار می‌کنند و اکثر آن ها مجبورند برای گذران زندگی و معیشتشان در این شرایط هولناک جان خودشان را به خطر بیندازند و کار کنند.»

هادی که این روزها مشغول ساخت سریال نمایش خانگی «عاشقانه ۲» است در ادامه آورده است: «عزیزان دلسوز اول مسایل مالی هنرمندان حوزه تصویر را حل کنید بعد پیشنهاد تعطیلی پروژه‌ها را بدهید؛ البته که این وظیفه دولت و مسوولان است، ولی از آنجا که ایشان هیچ مسوولیتی جز توصیه به زدن ماسک ندارند، که آن را هم باید خودمان خریداری کنیم بی خیالشان می‌شویم، یعنی شده‌ایم، مدت‌هاست. پس ما را به حال خودمان بگذارید، اگر هم عمرمان به دنیا نبود، نبود مگر مهم است؟

توصیه من در این شرایط این است که همه ما باید مواد بهداشتی را رعایت کنیم و به کار و حرفه خودمان ادامه بدهیم، مگر کسانی که نیاز مالی ندارند و کار نکردنشان باعث بیکاری جماعتی نمی‌شود. ظاهرا باید با این شرایط زندگی کرد. به امید ریشه کن شدن این بیماری منحوس و سلامتی همه انسان‌های مبتلا به کرونا.

خدا حافظمان باشد.»

منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر پیش از آغاز ساخت گیسو به کرونا مبتلا شده بودند. محمدرضا گلزار از بازیگران سریال جدید منوچهر هادی هم چندی پیش به کرونا مبتلا شد و پس از بهبودی بار دیگر به سر صحنه بازگشت.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.