نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جریانی که در استان ما، ضد عدالت‌خواهی است، جریان قدرت و ثروت است؛ اگر شما به صورت پدافندی با جریان قدرت و ثروت مقابله کنید، موفق می‌شوید اما اگر صرفا با بیانیه و شعار در عرصه سیاست به دنبال مطالبه باشید به جایی نمی‌رسید.

 مطالبه‌گری، راه مقابله با جریان قدرت و ثروت/ اجازه ندهید پا روی معیشت مردم بگذارند

به گزارش قدس آنلاین، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با اعضای جبهه عدالت‌خواه مشهد، با بیان این‌که ما بهترین راه توسعه انقلاب را همراهی دانشجویان دانسته و می‌دانیم، بیان کرد: دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام) یکی از دانشگاه‌هایی است که هدفش نیروسازی برای انقلاب و اصل تداوم این نیروسازی، مطالبه بود.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ادامه داد: بنده نسبت به جریان عدالت‌خواه اشراف دارم و نکته‌ای که خدمت شما عرض می‌کنم، این است که در بخش‌های مختلف کشور هوشیار باشید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر این‌که عدالت‌خواهی باید به صورت عملیاتی باشد، بیان کرد: عدالت‌خواهی فقط با بیانیه و فضای مجازی انجام نمی‌شود بلکه در جریان عدالت‌خواهی باید به صورت پدافند عمل کنیم. ریشه مشکلات اقتصادی سیاسی، جریان قدرت و ثروت است .

وی با بیان این‌که ریشه تمام مشکلات اقتصادی سیاسی ما، جریان قدرت و ثروت است، خاطرنشان کرد: جریانی که به‌خصوص در استان ما، ضد عدالت‌خواهی است، جریان قدرت و ثروت است؛ اگر شما به صورت پدافندی با جریان قدرت و ثروت مقابله کنید، موفق می‌شوید اما اگر صرفا با بیانیه و شعار در عرصه سیاست به دنبال مطالبه باشید به جایی نمی‌رسید. 

آیت‌الله علم‌الهدی اضافه کرد: این جریان برای این‌که به ثروت برسد، دستاویز قدرت می‌شود و همه چیز را زیر پایش له می‌کند، شما عزیزان باید ریشه‌های جریان قدرت و ثروت را بشناسید و مطالبه کنید.با مطالبه‌گری با جریان قدرت و ثروت مقابله کنید.

وی ادامه داد: برای شناسایی رگه‌های قدرت و ثروت، به تشکیلات پژوهشی قوی نیاز است تا این رگه‌ها را شناسایی و به مبارزه با آن بپردازد.جریان قدرت و ثروت به دنبال این است تا هویت امام رضا (علیه‌السلام) را در مشهد زیر سوال ببرد همچون خیابان‌های اطراف حرم امام رضا (علیه‌السلام) که قرار بود تبدیل به مراکز خرید بسیار گسترده‌ای شود و هویت زیارت را زیر سوال ببرد؛ باید از طریق پدافند وارد مقابله با جریان قدرت و ثروت بشویم و جبهه عدالت‌خواه با عمل به این پدافند، موفق می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان با یادآوری این نکته که عدالت‌خواه باید در میدان عملیات باشد، گفت: شما عزیزان باید در این جریان مطالبه‌گر باشید و اجازه ندهید هویت امام رضا (علیه‌السلام) از بین برود شما اجازه ندهید پا روی معیشت مردم بگذارند.

آیت‌الله علم‌الهدی به ارتفاعات جنوبی مشهد اشاره و اظهار کرد: ارتفاعات جنوبی نیز مشکلات زیادی داشت، جریان قدرت و ثروت درصدد خرید تمام آن اراضی بود که با اجرای "کوه پارک"، اجازه ندادیم این اراضی در دست جریان قدرت و ثروت قرار گرفته و ساخت و ساز ملک شخصی صورت بگیرد.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: متأسفانه در این روزها شاهد سختی‌ها و مشکلات زیادی هستیم که نیازمند مطالبه ماست تا جریان قدرت و ثروت نتوانند پا روی معیشت مردم بگذارند و توطئه‌های اقتصادی پیاده کنند، باید به صورت عملیاتی وارد شویم و اطلاعات خود را بالا ببریم.اگر جوانان مطالبه نکنند، انقلاب اسلامی ضرر می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: حاشیه شهر مشهد امنیت بسیار بالایی نیاز دارد و اگر ما در بخش پدافند فرهنگی وارد شویم، می‌توانیم اختلاف طبقاتی را از بین ببریم، امیدواریم که شما عزیزان در جریان عملیاتی بیشتر وارد شوید و با انسجام، کل ایران را در جریان عدالت‌خواهی همراه کنید.

وی متذکر شد: ان‌شاءالله که طبق منویات مقام معظم رهبری عمل کنید و با جسارت و قدرت در میدان مطالبه وارد شوید زیرا اگر شما جوانان جسور و مطالبه‌گر نباشید، انقلاب ضرر می‌کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.