حاج حمید میرزایی یکی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و از معاونین اطلاعات سپاه پاسداران بود. او در گذشته از این معاون اطلاعات لشکر27 محمد رسول الله تهران نیز بود

درگذشت یکی از معاونین سازمان اطلاعات سپاه بر اثر کرونا

در پی شهادت جانباز سرافراز سپاه اسلام سردار سرتیپ پاسدار حمید میرزایی، از پیشکسوتان و معاونین سازمان اطلاعات سپاه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 شهادت جانباز عالیقدر سردار سرافراز سپاه اسلام " سرتیپ پاسدار حمید میرزایی " از پیشکسوتان و معاونین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به علت بیماری کرونا، را به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، خانواده معظم و آحاد پاسداران گمنام امام زمان (عج) تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

بی شک مجاهدت ها و نقش آفرینی های  ارزنده و موفق آن سردار مخلص در سنگرهای مختلف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه در حوزه های اطلاعاتی و امنیت آفرینی برای ملت عظیم‌الشأن ایران، ماندگار و راهگشای پاسداران و مدافعان امنیت و آرامش میهن اسلامی خواهد بود.

 از درگاه حضرت حق تعالی برای آن شهید والا مقام رفعت جایگاه و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و خیل عظیم شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و برای بیت شریف و آحاد همکاران و همرزمان وی، عزت، سربلندی و ثبات قدم در طریق تمدن ساز انقلاب و آرمان‌های بلند شهیدان را مسئلت می جوییم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.