گوشی هوشمند Honor ۱۰X Lite با باتری عظیم‌ ۵۰۰۰ میلی آمپری و Kirin ۷۱۰A راه‎اندازی شده است.

گوشی هوشمند "Honor ۱۰X Lite" را بهتر بشناسیم +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، آنر از Honor ۱۰X Lite در چین رونمایی کرد و در بازارهای آسیایی به احتمال زیاد به زودی عرضه خواهد شد، این گوشی هوشمند از سال گذشته به عنوان جانشین Honor ۹X Lite وارد بازار شده است و بعد از گوشی‌های Honor X۱۰ و Honor X۱۰ Max ۵G که چند ماه پیش در چین آغاز به کار کردند ، Honor ۱۰X Lite سومین گوشی سری X از دستگاه های امسال است.

گوشی هوشمند Honor ۱۰X Lite از برش دوربین حفره ای برخوردار است، در قسمت عقب گوشی از یک دوربین سه گانه استفاده شده است که درون یک ماژول دوربین مستطیلی شکل قرار دارد و از دیگر ویژگی های اصلی آن می توان به باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع اشاره کرد.

مشخصات و ویژگی‌های آنر ۱۰X Lite



گوشی هوشمند Honor ۱۰X Lite از سرویس های گوگل پشتیبانی نمی‌کند

دستگاه جدید Honor ۱۰X Lite از یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی FullView IPS LCD برخوردار است که وضوح تصویر + HD و نسبت تصویر ۲۰: ۹ را ارائه می دهد. این گوشی هوشمند جدید آنر دارای اندروید ۱۰ رابط کاربری با Magic UI ۳.۱ و Huawei Mobile Services HMS ۴.۱ است. مانند گوشی های اخیر هوآوی و آنر ، آنر ۱۰ ایکس لایت هم پشتیبانی از برنامه ها و سرویس های Google را ندارد.

آنر ۱۰ ایکس لایت از چیپست Kirin ۷۱۰A و ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد. این گوشی ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و دارای یک اسلات کارت microSD برای توسعه بیشتر است، دستگاه توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ وات پشتیبانی می شود و طبق گفته‌های این شرکت ، حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد تا باتری این گوشی هوشمند به شارژ ۴۶ درصدی برسد.



تنظیمات دوربین عقب شامل یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۱.۸ ، یک دوربین فوق العاده عریض ۸ مگاپیکسلی ، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است، همچنین برای عکس های سلفی ، این گوشی از یک دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

گوشی هوشمند Honor ۱۰X Lite دارای حسگر اثر انگشت جانبی است و از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت ، ۴G VoLTE ، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ b / g / n ، بلوتوث ۵.۱ ، GPS ، NFC ، USB Type-C و جک صوتی ۳.۵ میلی متری اشاره کرد.

قیمت و در دسترس بودن آنر ۱۰X Lite

گوشی هوشمند Honor ۱۰X Lite با قیمت ۲۱۰ دلار (۱۵۶۰۰ RS) راه اندازی شده است، می‌توان این دستگاه را در رنگ‌های مشکی ، سبز زمردی و سرخ آبی گرادیانتی خریداری کرد و در مورد اینکه آیا این دستگاه در کدام بازارها و در چه تاریخ دقیقی در دسترس قرار می گیرد هیچ اطلاعاتی هنوز وجود ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.