رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت افتتاح پروژه آبرسانی به شهرستان سرخه تاکید کرد که تامین آب مورد نیاز منطقه بواسطه قرارگرفتن در حاشیه کویر و به تبع آن کمبود نزولات جو باید در صرفه جویی و پرهیز از اسراف و هدر دادن آب توجه شود.

تاکید رییس جمهوری بر صرفه‌جویی و پرهیز از هدر رفت آب

قدس آنلاین:  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» در پیامی به مناسبت افتتاح پروژه آبرسانی شهرستان سرخه، تامین آب مورد نیاز این منطقه اظهار داشت: این منطقه بواسطه قرار گرفتن در حاشیه کویر و به تبع آن کمبود نزولات جوی را دارای اهمیتی مضاعف برشمرد و تاکید کرد: مردم فهیم ضمن سازگاری با این شرایط اقلیمی ، با صرفه جویی و پرهیز از اسراف و هدر دادن آن، همواره قدردان این نعمت بزرگ الهی بوده اند.

در ادامه پیام رییس جمهور به مردم شهرستان سرخه که توسط رضا اردکانیان وزیر نیرو قرائت شد، آمده است: مردم عزیز، مؤمن و انقلابی شهرستان سرخه، به برکت ماه مبارک ربیع و میلاد حضرت خاتم انبیاء و فخر اولیاء حضرت محمد مصطفی(صلوات الله و سلامه علیه) و امام جعفر صادق علیه‌السلام و گرامی‌داشت و تبریک این ایام فرخنده، شاهد تحقق یکی دیگر از وعده‌های دولت تدبیر و امید به شما مردم ولایتمدار و سختکوش شهرستان سرخه هستیم.

روحانی تصریح کرد: پروژه آبرسانی به شهرستان سرخه، شامل ده‌ها کیلومتر خط انتقال و احداث مخازن مختلف ذخیره و فشارشکن، ایستگاه‌های پمپاژ و سایر تأسیسات فنی مورد نیاز، از جمله طرح‌های مهمی است که با وجود شرایط دشوار و پیچیدگی‌های فنی مختلف، به دلیل نیاز منطقه و ضرورت چاره‌اندیشی برای آن، با سرعتی مناسب طراحی و به اجرا درآمد.

رییس دولت تدبیر و امید یادآورشد: تأمین آب مورد نیاز در منطقه ما به واسطه قرار گرفتن در حاشیه دشت کویر و به تبع آن کمبود نزولات جوی، در طول تاریخ از اهمیت مضاعفی برخوردار بوده است و مردم فهیم ضمن سازگاری با این شرایط اقلیمی با صرفه‌جویی و پرهیز از اسراف و هدر دادن آن، همواره قدردان این نعمت بزرگ الهی بوده‌اند و در آینده نیز همین رویه مبارک را ادامه خواهند داد.

وی اظهار داشت: امید است در سایه عنایات پیامبر بزرگ اسلام با اجرای این طرح، علاوه بر ایجاد آرامش خیال و اطمینان خاطر شما همشهریان عزیز، با تلاش و پایمردی بیش از پیش شاهد آبادانی و توسعه شهرستان و آینده‌ای روشن برای فرزندانمان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.