رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: طرح محدودیت ورود و خروج از ظهر امروز در مشهد آغاز شده و از ورود و خروج پلاک‌های غیر بومی جلوگیری به عمل می‌آید.

آغاز طرح محدودیت تردد در ورودی و خروجی شهر مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حمیدرضا دهنوی با اشاره به شروع شدن طرح منع رفت و آمد به شهر مقدس مشهد، گفت: این طرح از ساعت ۱۲ ظهر امروز شروع شده و تا ساعت ۲۴ روز جمعه، ۱۶ آبان ادامه دارد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: به واسطه این طرح، ورود خودروهای غیربومی مشهد از پنج ورودی این شهر و خروج خودروهای بومی مشهد از پنج خروجی این شهر ممنوع است. 

وی افزود: هیچ خودرویی با پلاک غیر مشهد نمی‌تواند از طریق مبادی‌ها به مشهد وارد شود، اما مانعی برای ورود و خروج خودروهای دارای پلاک مشهد به این شهر وجود ندارد.

دهنوی با بیان اینکه نیروهای ما مستقیما در مبادی ورودی و خروجی حضور داشته و به خودروها تذکر داده و آنان را برگشت می‌دهند، اظهار کرد: ما ناگزیر به اخذ جریمه پنج میلیون ریالی از رانندگان متخلف هستیم.

منبع: مهر

انتها ی خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحید ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    از آخر خروج خودروهای مشهد آزاده یا نه . اولش گفته ممنوع. بعد گفته ممنوع. تو خبرگراریهای دیگه هم همینطور خبر و زدن
  • علی ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 0
    خوب من بیرون مشهد کشاورزی زعفران دارم نتونستم برم گلشو جمع کنم، اگر دیوار هم بکشید دو طرف دیوار کرونا داره رشد می کنه چون به یک اندازه آلوده شده محدودیت زمانی موثره که حداقل آلودگی یک طرف کمتر باشه، از طرفی می شد جوری بشه که فقط مسافرت ها لغو بشه مثل جلوگیری از خودروهایی که خانوادگی سفر میرن که معمولا موجب دورهمی و انتقال میشه بهتر یود محدودیت استانی باشه و همون رو جدی بگیرن نه محدود به شهر بشه که بومی ها هم به مشکل بخورن و مثل من متحمل خسارت مالی بشن که هیچ ربطی به کرونا نداره کارمون
  • ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام آیا پلاک چناران به مشهد آزاد هست