شهردار مشهدمقدس گفت: در تلاش هستیم تمامی معابر و خیابان‌های قدیمی که مسیر تشرف به حرم رضوی بوده‌اند احیاء شوند.

تمامی معابر شهری قدیمی تشرف به حرم رضوی احیاء می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا کلائی عصر امروز در مراسم افتتاح مسیر تشرف از بازارچه سراب، اظهار داشت: مهم ترین ویژگی این پروژه این است که در چارچوب مفهوم "حرم شهر" صورت گرفته است. این پروژه در قدیم مسیر تشرف به حرم مطهر رضوی بوده و مالک آن مشهدی‌ها هستند.

وی افزود: امید دارم کلیه مسیرهای تشرف به حرم مطهر تکمیل شوند و حلقه‌های بعدی آن در قالب پروژه حرم شهر، کوچه شوکت الدوله، کوچه مخابرات و آیت الله طبسی نیز به عنوان یک مسیر پیاده مدار آماده شود و این مسیر تا میدان سعدی امتداد پیدا کند.

شهردار مشهد بیان کرد: امید دارم در آینده پروژه های دیگری در قالب ره باغ رضوان و سایر مسیرهای تشرف آماده شود.

کلائی گفت: هدف مدیریت شهری، تکمیل زیرساخت‌ها و ایجاد شهری مناسب برای استفاده شهروندان بوده است، برای برنامه‌هایی که تاکنون اجرا شده سختی‌های بسیاری وجود داشت و علاوه بر مباحث مالی، موانع بزرگی را پشت سر گذاشتیم، عنوان کارهای شهرداری در اطراف حرم، "حرم شهر رضوی" بوده است.

کلایی بیان کرد: اولویت «حرم شهر رضوی»، ایجاد مسیرهای تشرف و زیرساخت‌های مناسب بوده است، برطرف‌سازی نیازهای زائران، تشکیل امکانات حمل و نقلی، ایجاد مسیرهای سرزندگی و نظایر این موارد نیز از دیگر اهداف شهرداری مشهد مقدس و منطقه ثامن است، شهرداری برای بهبود شرایط در این منطقه تمام تلاش خود را به کار می‌برد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.