فیلم های سینمایی دوئت، هایلایت، بی حسی موضعی و قسمت ۲۰ سریال آقازاده در وبسایت کول دانلود آماده تماشا و دانلود برای شما مخاطبین سینمایی شده است.

دانلود قسمت ۲۰ سریال آقازاده و فیلم دوئت

فیلم های سینمایی دوئت، هایلایت، بی حسی موضعی و قسمت ۲۰  سریال آقازاده در وبسایت کول دانلود آماده تماشا و دانلود برای شما مخاطبین سینمایی شده است.

سریال آقازاده در حال حاضر تنها سریال در حال پخش از شبکه نمایش خانگی است که البته در حال سپری کردن قسمت های آخر خود نیز می باشد و به زودی از آذرماه، سریال های قورباغه و سیاوش و کمی بعد تر و با تاخیر عاشقانه ۲ گیسو و جیران نیز به آن ها اضافه خواهند شد. با ما در این پست همراه باشید جهت معرفی و دانلود این سریال زیبا و پرمخاطب. لطفا توجه داشته باشید که همگی این عناوین از سایت بسیار خوب و به روز کول دانلود ارایه خواهند شد.

سریال آقازاده یک مجموعه درام ساده و بی پرده است که مناسبت های سیاسی و زدوبند های اقتصادی روزمره و هرآنچه که در فضای باند و باندبازی های کشور می گذرد را بیان می کند و خب به این دلیل، بدیهی است که تا این حد هم مورد استقبال مخاطبین قرار بگیرد.

در کنار زبان تند و موضوع جذاب، تیم کارگردانی قوی، فیلمنامه منسجم و البته استفاده از چهره های شاخص بازیگران، همه و همه باعث شدند تا آقازاده بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

آقازاده به قلم «حامد عنقا» و کارگردانی بهرنگ توفیقی و همچنین با انبوهی از بازیگران نام آشنای سینما از جمله امیر آقایی، امین تارخ، مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، کامبیز دیرباز، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، سامیه لک، دیبا زاهدی، امین حیایی، ثریا قاسمی و  نیکی کریمی ساخته و تولید شده است.

در قسمت های پیشین آقازاده دیدیم که حاج رضا سرانجام به وزارتخانه و نزد امیر بحری می رود تا با او درباره ماجرا و در واقع هتک حرمتی که پسر وی یعنی نیما بحری به عروسش کرده است، صحبت کند و در واقع به او هشدار بدهد و وی را از عواقب راهی که پسرش قدم در آن گذاشته است مطلع کند. در قسمت نوزدهم آقازاده نیز شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. در این اپیزود راضیه به سبب گرفتاری ها و مسایلی که برای حامد به وجود آورده است و به دلیل مقصر دانستن خود در این ماجراها، از وی می خواهد که از هم جدا بشوند ولی حامد زیر بار نمی رود و می گوید که همچنان پای عشقش مانده است. در همین بین او از راضیه می خواهد که کمک کند تا پیشروی بیشتری در پرونده نیما داشته باشند. راضیه نیز جزییات جریانات نیما با وزیر معزول و پیشین را بازگو می کند و این که خودش نیز چه نقشی در این قضایا داشته بوده است. در سمت دیگر داستان نیما بحری به منزل حاج رضا می رود و با او صحبت می کند. در این جا راز های زیادی بر ملا می شود از جمله این که نیما پسر امیر نیست و در واقع پسر یکی دیگر از هم جبهه ای های نیما بوده است و اصلا وی نیما نبوده است بلکه نام وی ابوذر بوده است که در هنگام شهادت پدرش بر طبق وصیت پدر، به نزد امیر بحری برده می شود و در زیر دست او بزرگ می شود. در ادامه بهرامی به زندان می رود تا با راضیه مذاکره کند که اگر از ادامه همکاری درباره پرونده وزیر گذشته دست بکشد، نیما نیز رضایت می دهد و پرونده وی مختومه شده و از زندان آزاد می شود که البته راضیه نیز نمی پذیرد. تقابل هم رزم های جبهه ای گذشته (حاج رضا، حاج مرتضی و امیر بحری) که هر کدام سال ها پس از جبهه و جنگ، یکی شهید شده، یکی به وزارت رسیده و دیگری نیز در کنج عزلت و بدون اعتنا به دستگاه قدرت و پست و مقام، روزگار می گذارند، بسیار جالب می باشد.

دریافت قانونی این سریال دانلود قسمت ۲۰ سریال آقازاده

یکی از فیلم هایی که برای پخش در آبان ها از سایتcooldl.net  در نظر گرفته شده است، فیلم دوئتDuet  محصول سال ۱۳۹۵ به تهیه کنندگی: پیمان جعفری ، نویسندگی و کارگردانی: نوید دانش می باشد که در بهمن ۹۸ اکران شده بود و همینک بناست که به شبکه نمایش خانگی بیاید.

علی مصفا، علیرضا آقاخانی، نگار جواهریان،هدیه تهرانی، مرتضا فرشباف، مهسا تهماسبی، پانته آ پناهی‌ها در حالی بازیگران دوئت را تشکیل داده اند که در خلاصه داستان آن می خوانیم که: داستان مینو را روایت می کند که همسرش حامد را به دیدار سپیده می برد زنی که همسرش با او گذشته مشترکی داشته است. این ملاقات یادآوری خاطرات گذشته آن هاست و ... .

دوئت پیش از آغاز به اکران در ایران و در روند اکران های جهانی خود توانسته بود که جایزه بهترین فیلم اول و جایزه نتپک جشنواره تالین (یگی از جشنواره‌های رده الف سینمای جهان) و همچنین جایزه بهترین فیلم اول و همچنین جایزه نتپک (شبکه ارتقای سینمای آسیا و اقیانوسیه) را از آن خود کند.

دریافت قانونی این اثر: دانلود فیلم دوئت

هایلایت Highlight نیز نام دومین فیلمی است که در دست پخش قرار گرفته است. این فیلم در سال ۱۳۹۶ و به تهیه کنندگی: ساسان سالور، نویسندگی و کارگردانی: اصغر نعیمی و با حضور هنرمندانی چون آزاده زارعی، الهه حصاری، پژمان بازغی، جمشید هاشم پور، سام قریبیان، مینا وحید ساخته شده است.

زن و مردی در تصادفی سهمگین در جاده‌های شمالی کشور، به کما رفته‌اند و همسران آنها (با بازی آزاده زارعی و پژمان بازغی) از ارتباط بین همسرانشان با یکدیگر بی خبرند و نمی‌دانند چرا این دو باهم در یک ماشین بوده‌اند…

دریافت قانونی این فیلم: دانلود فیلم هایلایت

و اما آخرین فیلم پخش در آبان ۹۹ ، فیلم بی حسی موضعی نام دارد. نویسنده و کارگردان این اثر حسین مهکام می باشد.

باران کوثری، پارسا پیروزفر، حبیب رضایی، حسن معجونی، سهیل مستجابیان در این فیلم بازی کرده اند.

جلال‌، دانشجوی سابق رشته فلسفه، متوجه می ‌شود خواهرش که به اختلال روانی دوقطبی مبتلاست، با مردی ثروتمند به نام شاهرخ ازدواج کرده که به شرط ‌بندی بازی فوتبال اعتیاد دارد. جلال با عصبانیت از خانه بیرون می ‌زند تا به خانه دوستش، بهمن، برود که یک آهنگساز زیرزمینی است. در مسیر جلال با یک راننده تاکسی به نام ناصر آشنا می ‌شود و این دو شب عجیبی را در کنار هم سپری می‌ کنند.

دریافت قانونی این اثر: دانلود فیلم بی حسی موضعی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    عالی