معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: با توجه به اعلام ‌ممنوعیت ورود و خروج استانی اگر شهروندان تهرانی در ترافیک‌های سنگینی که در مبادی خروجی استان است گرفتار شوند خودشان مقصرند زیرا ممنوعیت ورود و خروج استانی توسط هیات دولت و ستاد مبارزه با کرونا از دیروز این خبر را اعلام کرده بود.

تهرانی‌ها ترافیک درست نکنند، راه‌های خروجی استان مسدود شده است

قدس آنلاین: «عادل مصدقی» عصر دوشنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا شهروندان تهرانی حق خارج شدن از استان را ندارند و هیچ خودرویی با پلاک غیر بومی نیز حق ورود به تهران را ندارد.

وی ادامه داد: گردنه «نهلبندان» در کیلومتر ۶۵ آزادراه تهران ـ قم ترافیک دارد و شهروندان تهرانی علی‌رغم توصیه ستاد ملی مبارزه با کرونا و تمام دستگاه‌های مرتبط به مبادی خروجی استان رفته و باعث ترافیک در این مکان شده‌اند.

معاون راهداری استان تهران افزود: شهروندانی که به قصد خارج شدن از استان که به مبادی خروجی استان رفته‌اند بدانند که به هیچ عنوان نمیتوانند از استان خارج شوند زیرا تمام مبادی خروجی توسط راهداری و عوامل پلیس راهور استان بسته شده است.

وی ادامه داد: میدان امام خمینی (ره) در شهر فیروزکوه انتهای حوزه استحفاضی راهداری استان تهران است و خروج از این میدان به سمت شهرهای شمالی کشور ممنوع است و شهروندان اگر به این مبادی بیایند فقط باعث ایجاد ترافیک می‌شوند زیرا به هیچ‌وجه حق خروج ندارند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با بیان اینکه در محورهای جاده چالوس، جاده هزار و اتوبان قم-تهران شاهد ترافیک هستیم، افزود: بیشترین بار ترافیکی استان مربوط به اتوبان تهران-قم و از شهروندان درخواست داریم که برای حفظ جان خودشان شده از سفر کردن بپرهیزند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.