۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
کد خبر: 726336

گزارش پلیس راه مازندران و مرکز مدیریت راه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نشان می‌دهد با وضع محدودیت‌های جدید کرونایی برای تعطیلات پیش‌رو شاهد کاهش چشمگیر تردد در جاده‌های مواصلاتی استان هستیم.

جاده‌های مازندران خلوت شده است

قدس آنلاین: در تازه‌ترین رخداد با توجه به قرارگیری مازندران در آستانه ورود به موج سوم کرونا ستاد ملی مقابله با این ویروس تصمیم بر وضع محدودیت های جدید گرفت. 

بر اساس محدودیت‌های جدید ورود هرگونه خودرو پلاک غیربومی و همچنین مسافران غیر بومی به مازندران ممنوع و از طرف دیگر خروج پلاک های بومی از استان به استان‌ های همسایه نیز ممنوع شد. 

این محدودیت ترافیکی جدید که از ظهر امروز بر جاده‌های مواصلاتی اجرا شد، با وجود تعطیلی میان هفته‌ای تا حد زیادی حجم ترددها در جاده‌های استان کاهش یافته است که نشان از تأثیرگذاری محدودیت‌های جدید ترافیکی است. 

رییس پلیس راه مازندران در این باره گفت: طرح محدودیت ورود غیربومیان و خروج بومیان از استان در تمامی محورهای مواصلاتی استان به سمت پایتخت اجرایی شده است و تا روز جمعه ۱۶ آبان ادامه خواهد داشت. 

سرهنگ علیرضا قدمی افزود: بر اساس این طرح هم در استان های دیگر  هم در استان مازندران در چند منطقه از خروج و ورود افراد و خودروهای غیربومی جلوگیری می شود.

وی افزود: این طرح شامل خودروهای حامل مواد سوختی ، مواد غذایی و باری نمی‌شود و صرفاً مربوط به خودروهای سواری و شخصی خواهد بود. 

رییس پلیس راه مازندران از مردم استان خواست که برای تردد بین استانی وارد جاده‌ها نشوند زیرا به هیچ وجه اجازه عبور به آنها داده نمی‌شود. 

قدمی افزود: در حال حاضر ترافیک خودرویی در تمامی جاده های مواصلاتی شامل کندوان ، هراز ، سوادکوه و کیاسر روان و عادی است و شاهد کاهش محسوس تردد هستیم. 

وی گفت: نیروهای پلیس راه در استان مازندران و تهران در چندین نقطه مانع از ورود و خروج غیربومیان می‌شوند و تمامی مسیرها تحت نظارت این نیروها قرار دارد. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.