واتس اپ ویژگی‌های جدید و کاربردی مانند حذف خودکار پیام را برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS منتشر می‌کند.

ویژگی جدید قابلیت حذف خودکار پیام‌ها در what's app +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، پلتفرم پیام رسان محبوب WhatsApp اخیراً ویژگی "بیصدا برای همیشه" را ارائه کرده است که به کاربران امکان می‌دهد تا چت‌های خاص را برای همیشه بی صدا کنند و به دستگاه های Android و iOS و همچنین وب WhatsApp منتقل می‌شود. اکنون این شرکت پیام رسان محبوب، ویژگی دیگری به نام 'Disappearing Messages' را معرفی کرده است که قرار است به زودی ارائه شود.

واتس اپ آخرین ویژگی‌ها را در صفحه سوالات متداول خود شرح داده است، هنگامی که کاربر ویژگی پیام های ناپدید شونده را فعال کند ، پیام‌های جدید ارسال شده به افراد یا گپ‌های گروهی پس از مدت زمانی مشخصی که خود کاربر تعیین می‌کند ناپدید می‌شوند. بیایید نگاهی به نحوه کار آن بیندازیم:

ویژگی WhatsApp Disappearing Messages چگونه کار خواهد کرد؟

واتس اپ قبل از هر چیز گفت که این ویژگی جدید بر پیام‌های قدیمی ارسال شده یا دریافت شده در گپ تأثیر نخواهد گذاشت. علاوه بر این، اگر کاربر WhatsApp را در مدت هفت روز باز نکند ، ممکن است پیش از پیام‌های ناپدید شده و پیش از باز شدن برنامه، در اعلان‌ها نمایش داده شود. با این حال، پیام‌ها در گروه در دسترس نخواهند بود.

کاربران می‌توانند ویژگی پیام‌های ناپدید شونده را در چت‌های جداگانه روشن یا خاموش کنند، در حالی که در چت‌های گروهی این ویژگی مثل اینکه فقط به ادمین‌ها محدود می‌شود، در صورت پاسخ کاربر به پیام ، پیام‌های ناپدید شونده پس از هفت روز در چت باقی می‌مانند. WhatsApp اشاره کرد که در صورت ارسال پیام ناپدید شونده ، آخرین ویژگی آن کارایی نخواهد داشت.



این سیستم عامل پیام رسان افزود که پیام های ناپدید شونده بخشی از پشتیبان گیری‌های آن خواهد بود ، اما پس از بازیابی کاربر از پشتیبان گیری، پیام‌ها حذف می‌شوند. اگر این ویژگی جدید روشن باشد، فایل ارسال شده در چت نیز ناپدید می شود اما اگر بارگیری خودکار روشن شود ، در تلفن ذخیره می‌شود.

واتس اپ به کاربران هشدار داد که از پیام های ناپدید شونده فقط با افراد قابل اعتماد استفاده کنند. هنگامی که کاربر پیامی را که در حال ناپدید شدن است ارسال می‌کند، گیرنده می‌تواند قبل از ناپدید شدن پیام ، آن را فوروارد یا اسکرین شات کند و محتوای آن را ذخیره کند.



ویژگی پیام‌های ناپدید شونده WhatsApp برای کاربران iOS ، Android ، KaiOS و وب در دسترس خواهد بود. در زیر چگونگی فعال کردن / غیرفعال کردن کاربران پیام های ناپدید شونده توسط کاربران در مراحل ساده را مشاهده می کنید:

۱- چت WhatsApp را باز کنید

۲- روی نام مخاطبین ضربه بزنید

۳- روی گزینه پیام‌های در حال ناپدید شدن ضربه بزنید

۴- در صورت درخواست، روی ادامه ضربه بزنید و در صورت لزوم روشن / خاموش را انتخاب کنید

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.