۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
کد خبر: 726382

شبکه آمریکایی «سی‌ان‌ان» به نقل از کمیسیون انتخاباتی شهرستان «برووارد»، فلوریدا گزارش داد مقامات انتخاباتی و اجرای قانون ایالت فلوریدا از تلاش برای ثبت کردن ‌نام ۵۰ فرد فوت شده به عنوان رأی‌دهنده در انتخابات خبر دادند.

مُرده‌ها هم در آمریکا رأی دادند!

قدس آنلاین: همچنین به گزارش نشریه «نیویورک پست»، برگه‌های رای به نام رای‌دهندگان فوت شده برای هیئت انتخابات شهر نیویورک ارسال شده است. به طور مثال، هیئت انتخابات برگه رای غیابی از فردی از «استتن آیلند» در جنوب نیویورک دریافت کرد که مشخص شد سال ۲۰۱۲ فوت کرده است.

 بعد از این اتفاق، همه داده‌ها برای تحقیقات به اداره پلیس و دفتر دادستان منطقه استتن آیلند ارسال شد.

به گزارش «اسپوتنیک»، طبق اعلام پروژه انتخابات آمریکا، تاکنون ۹۶ میلیون نفر در رای‌گیری زودهنگام شرکت کرده‌اند که معادل ۷۰ درصد کل شرکت‌کنندگان در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکاست. از ۹۶ میلیون رای زودهنگام، ۶۰ میلیون آن را آرای پستی تشکیل می‌دهند که حدود دو برابر تعداد آرای پستی در انتخابات ریاست‌جمهوری گذشته آمریکاست.

امروز سه‌شنبه سوم نوامبر انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برگزار خواهد شد و آمریکایی‌هایی که تاکنون در رای‌گیری زودهنگام مشارکت نکرده‌اند، پای صندوق‌های رای می‌روند تا رئیس‌جمهور چهار سال آینده خود را انتخاب کنند.

به گزارش روزنامه انگلیس «تلگراف»، گرچه زمان باز و بسته شدن پایگاه‌های رای‌گیری از ایالتی به ایالت دیگر متفاوت است، اغلب آن‌ها ساعت ۶ صبح به وقت شرقی (۱۴ و سی به وقت تهران) باز و در دیرترین زمان تا ۹ شب به وقت شرقی (۵ و سی دقیقه بامداد چهارشنبه به وقت تهران) بسته خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.