صحن جامع فاطمی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به دستور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت این آستان مقدس، به نام پیامبر اعظم(ص) تغییر نام یافت.

نامگذاری یکی از صحن‌های حضرت معصومه (س)  به نام پیامبر اعظم(ص)

قدس آنلاین: به گزارش روز سه شنبه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، آیت الله سعیدی با صدور پیامی از تغییر نام صحن فاطمی حرم مطهر به نام پیامبر اعظم(ص) خبر داد.  

در این پیام آمده است: اهانت به ساحت مقدس پیامبر رحمت و رسول ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی(ص)، موضوعی است که قلب تمام آزادگان جهان‌ را جریحه دار نموده و روح هر انسان پاک طینتی را می آزارد.

این پیام حاکی است: در این میان مسلمانان که از عمق جان ارادتمند پیامبر عزیز خویش هستند، نمی‌توانند در برابر این گونه جسارت‌ها آرام بمانند. اسلام‌ستیزان باید بدانند که هرگونه تلاش برای خاموش نمودن نور خداوند تنها موجب می‌شود، آتش عشق به انوار الهی در قلوب مومنین بیش ازپیش شعله ور شود.

«صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر حضرت معصومه(س) در کنار پارکینگ شرقی حرم مطهر قرار دارد و نیز کتابخانه حرم مطهر در این صحن است.»

در این پیام افزوده شده است: از همین روی، در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به عنوان مرکز نشر معارف اسلامی به شرق و غرب عالم، نام صحن شرقی حرم مطهر از «صحن جامع فاطمی» به «صحن پیامبر اعظم(ص)» تغییر می یابد تا ضمن عرض ارادت بیش از پیش به نبی مکرم اسلام(ص)، این مکان مقدس را به وعدگاه عاشقان رسول الله و پایگاه نشر معارف نبوی و اهل بیت نبوت(ع) بدل شود که این کم‌ترین اَدای دِین بر حضرت سیدالمرسلین(ص) است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.