رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: بیماران کرونایی که امکان قرنطینه‌شدن در منزل را ندارند می‌توانند با مراجعه به مرکز تکمیل درمان این دانشگاه، ادامه درمان خود را طی کنند.

مبتلایان به کرونا در مشهد که امکان قرنطینه ندارند به مرکز تکمیل درمان بروند

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محسن ذاکریان افزود: مرکز تکمیل درمان برای بیماران کرونایی که به دلیل حضور بیماران دیابتی و یا بیماران خاص امکان قرنطینه شدن در منزل را ندارند و همچنین طی کردن دوره نقاهت بیماران کرونایی بستری در بیمارستانها  راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: این گونه بیماران با تایید پزشک در این مرکز ادامه درمان خود را طی می‌کنند تا ضمن کاهش بار بیمارستانها، تیم درمان مشغول ارائه خدمت به بیماران بدحال شوند.
رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: مرکز تکمیل درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با دارا بودن امکانات رفاهی مناسب و تیم درمانی حرفه‌ای به بیماران کرونایی ارائه خدمت می‌کند و به منظور کاهش بار کاری بیمارستانها و ارائه خدمت به بیمارانی که حال عمومی آنها رو بهبودی است پیش‌بینی شده است.
ذاکریان افزود: در حال حاضر ۴۰ بیمار کرونایی در مرکز تکمیل درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت مراقبت قرار دارند.
وی ادامه داد: کادر درمانی شامل پزشک و پرستار در این مرکز حضور دارند و تمام خدمات بیمارستانی و رفاهی ضمن حفظ کرامت بیماران به آنان ارائه می‌شود تا با بهبودی کامل بتوانند روند عادی زندگی خود را آغاز کنند.

مرکز ۱۷۰ تختخوابی تکمیل درمان با نام "شهدای سلامت مشهد" اول مردادماه امسال با همکاری بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی در این کلانشهر راه‌اندازی شده است.

بر اساس آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۴۲۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۳۶ هزار و ۱۶۰ تن رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.