خراسان شمالی- فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: ۱۳ راننده در جاده‌های استان که شیوه‌نامه طرح محدودیت تردد در شهرستان بجنورد و تذکرات پلیس را نادیده گرفته بودند، جریمه شدند.

پلیس خراسان شمالی ۱۳راننده متخلف از محدودیت ترافیکی را جریمه کرد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: خوشبختانه مردم همراهی خوبی در اجرای طرح محدودیت های ورود و خروج به شهرستان بجنورد، داشته اند اما تعدادی هم در این زمینه تخلف داشتند.

وی افزود: بیشترین مشکل ما و بیشترین متقاضی ورود به شهر بجنورد و خروج از آن بومی ها هستند که به بهانه رفتن به روستا، سرزدن به باغ و زمین کشاورزی و یا رفتن به شهرستان های مجاور، خواستار تردد بودند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: بر اساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت تردد در خروجی و ورودی شهر بجنورد از ساعت ۱۲ دیروز - دوشنبه- آغاز شده است و در این مدت، حادثه خاصی ایجاد نشده است.

مظاهری اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو از مسیر شیروان، آشخانه و اسفراین به سمت بجنورد تردد داشته اند و در این مدت خروج ۱۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو نیز گزارش شده است.

 فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه تعداد زیادی از خودروهایی که پلاک بجنورد را نداشته اند، به کمربندی های خروجی و تعداد محدودی به داخل شهر هدایت شدند افزود: در این طرح، در هر شبانه روز ۱۵۰ نفر نیروی انتظامی به کار گرفته شده است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.